Ga naar inhoud

GuPo

Members
  • Aantal items

    37
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    7

GuPo won de laatste dag op 15 mei 2022

GuPo had de meest gelikete inhoud!

1 Volger

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

GuPo's prestaties

Explorer

Explorer (4/14)

  • One Year In Zeldzaam
  • Reacting Well Zeldzaam
  • Collaborator Zeldzaam
  • First Post
  • Conversation Starter

Recente badges

16

Reputatie

  1. GuPo

    post.nl

    Ik heb geen leveringsproblemen meer op dit moment! Alles weer zoals vanouds… jullie ook? Hallo Anneloez17, Ook ik ben weer voorzichtig begonnen met bestellingen en ik moet zeggen (ook nog met alle voorzichtigheid) dat alles tot nu toe goed is binnengekomen! Alles binnen 2 a 3 weken!. Dit geldt zowel voor bestellingen met volgbare trackingnummers als overige trackingnummers. Het ziet er dus inderdaad weer hoopvol uit! groet GuPo
  2. GuPo

    post.nl

    Hallo Jomulder, Start dispute bij voorkeur op eind van de avond op..........dan ben je er zeker van dat ze daar in China op 1 oor liggen en het niet gelijk kunnen blokkeren (is mijn ervaring)
  3. Beste mensen, Helaas ben ik in het vervolg niet meer in staat te reageren in dit forum aangezien mijn ip-adres wordt geblokkeerd. Allen verder succes gewenst. Groet, GuPo
  4. GuPo

    post.nl

    Beste mensen, Helaas ben ik in het vervolg niet meer in staat te reageren in dit forum aangezien mijn ip-adres wordt geblokkeerd. Allen verder succes gewenst. Groet, GuPo
  5. Beste Martijn, Ik ben vanaf 2016 klant bij aliexpress en weet wel wat redelijk was qua levering. Maar mogelijk heb jij een hele bijzondere band met aliexpress/ cainiao/ kaab en post.nl zodat alles vrij vlot geleverd wordt. Ik heb duidelijk geconstateerd dat sinds de VAT is ingevoerd alles vertraagd wordt. Het laatste half jaar zelfs sterk vertraagd en in een aantal gevallen zelfs niets meer binnenkomt. Ook wordt de verwachting door aliexpress zelf te positief voorgesteld bij de bestelling ....dan staat al ingevuld wanneer men het verwachten kan......ook heb ik de ambitie van cainiao hier op de site geplaatst die zij uitspraken bij de opening van hun HUB in Luik......dan is het toch niet verwonderlijk dat mensen niets meer begrijpen van alle verwachtingen/ beloften. Mogelijk heb jij hier nog nimmer kennis van genomen! Groet GuPo
  6. GuPo

    post.nl

    Hallo Dobbeltje, Perfect!!!👍👍bedankt!! Groet, GuPo
  7. GuPo

    post.nl

    Dobbeltje Geplaatst: 21 uren geleden Alles wat je schrijft klopt. MAAR….. Je krijgt inderdaad in het pools te zien dat het vertaald: “ is aangekomen in het bijkantoor”. maar dat is nu voor mijn 8 pakketjes al zo vanaf 4 april!! en antwoord op berichten - in het engels - ho maar! Mischien toch maar in het nederlands sturen, volgens hun website is hun CEO een nederlandse dame Beste Dobbeltje, Als die nederlandse CEO bekend is publiceer haar naam en mailadres hier zodat alle boze klanten die wachten op hun pakketjes dan haar maar belagen met de vraag waar hun pakketjes blijven met al die trackingsnummers....en daarbij melden dat ze al tijden in hun HUB liggen. Groet, GuPo
  8. GuPo

    post.nl

    Beste Ruud, Als je vanuit de aliexpress app naar meer details zoekt van je bestelling kom je automatisch uit op de poolse site van Kaab en niet op hun nederlandse site! Overigens wek je de indruk dat post.nl er tussen uit gaat en dat Kaab of Dhl het aan huis bezorgt....is dat echt zo??? Groet, GuPo
  9. Hallo Martijn, Deze lettercombinaties gingen bij mij vooraf aan het nummer! En de afsluitende lettercombinaties waren wel "NL". Dus voorafgaand had volgens mij niets met het land te maken. Uit ervaring weet ik inmiddels wel dat veelal artikelen boven de 10 euro een LT aanduising kregen en meestal binnen 3 weken geleverd werden maar nu ook niet meer. Groet, GuPo
  10. Jammer Mayo dat het Kaab gedeelte niet te volgen was. Was zo benieuwd of het rechtstreeks van Luik nu naar Post.nl ging of nog steeds via Kaab. Je gaf in je vorige bericht aan dat het mogelijk aan de letters van het trackingsnummer lag dat e.e.a. nu vlotter afgehandeld zou zijn. Ik heb toch zeker al vele verschillende lettercombinaties in de afgelopen periode gezien (LB, LX, LT, LS, LZ, LP, LVS, UG, UH, UW, UD, RA, RV, RC, en nog meer). Mijn ervaring was dat de LT nummers vlotter geleverd werden maar de laatste tijd dus ook niet. Maar het is natuurlijk mooi dat jij deze pakketjes redelijk vlot hebt gekregen, toch blijf ik sceptisch over het traject 'Kaab - Post.nl' en blijf het belangstellend volgen. groet, GuPo
  11. GuPo

    post.nl

    Voeg het toe als bijlage bij dispuut!
  12. GuPo

    post.nl

    Hallo mbes, Jammer dat jij net als inmiddels al velen diezelfde ervaring hebt. Zou mooi zijn dat je het alsnog krijgt maar houdt wel de kopersberschermingstijd in de gaten en vraag evt. je geld terug en maak desnoods een print screen van dat Kaab trackingsresultaat zodat zij zelf ook kunnen zien dat het steken blijft in hun HUB. groet, GuPo
  13. Hallo Mayo, Zijn deze pakketjes ook via Kaab getransporteerd? Waren deze nummers ook nog bekend bij Kaab en kwam het wel aan in Luik? Hoeveel tijd nam deze bestelling totaal in beslag voor het bij jou afgeleverd werd? groet, GuPo
  14. Hallo Marijke, Op meerdere websites wordt al veel aandacht besteed aan onberekenbare transporteur KAAB. https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1820279?data[filter_keywords]=kaab https://meldnu.eu/meldingen/6655-ongevraagd-product-ontvangen-008618093956715-kaab-volkova-elena-vladimirovna-fietszadelhoes/ Er wordt zelf gesproken over een gestolen vrachtwagen van Kaab.....en/of zou Kaab er ook achter al die veilingen zitten van 'ongeopende Aliexpress pakketjes'?? https://www.prijsfixer.nl/webshop/aliexpressebay-pakketten/ Duistere zaakjes??!! Kaab heeft een retouradres in Nederland ( postbus 129, 1380AC te Weesp) wat voorheen van Aliexpress in Dordtrecht was. Voor mij staat vast dat ik voorlopig niets meer bestel bij Aliexpress! Blijf echter de ontwikkelingen wel volgen. groet, GuPo
  15. GuPo

    post.nl

    Op meerdere websites wordt al veel aandacht besteed aan onberekenbare transporteur KAAB. https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1820279?data[filter_keywords]=kaab https://meldnu.eu/meldingen/6655-ongevraagd-product-ontvangen-008618093956715-kaab-volkova-elena-vladimirovna-fietszadelhoes/ Er wordt zelf gesproken over een gestolen vrachtwagen van Kaab.....en/of zou Kaab er ook achter al die veilingen zitten van 'ongeopende Aliexpress pakketjes'?? https://www.prijsfixer.nl/webshop/aliexpressebay-pakketten/ Duistere zaakjes??!! Kaab heeft een retouradres in Nederland ( postbus 129, 1380AC te Weesp) wat voorheen van Aliexpress in Dordtrecht was. Voor mij staat vast dat ik voorlopig niets meer bestel bij Aliexpress! Blijf echter de ontwikkelingen wel volgen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden