Ga naar inhoud

Alle activiteit

Deze stream update zichzelf

  1. Vandaag
  2. Hallo, Ik heb ook een vraag over “retouren”. Ik heb het artikel ook gelezen op deze site. Het bedrijf in kwestie heeft op Ali express het icoontje “gratis terug sturen”. Via een dispute heb ik nu een retouradres ontvangen, van een volledig postadres in Nederland. Overigens krijg ik vanaf het moment van akkoord op het dispute maar vier dagen om het pakket te verzenden, zo blijkt. Maar, hoe wordt het dan vanaf hier “gratis”? Als ik het nu aanmeld bij het postkantoor dan heb ik dus wel de kosten voor het versturen binnen Nederland? Betekent dit dat China enkel de kosten draagt voor China Nederland pakketjes? PS. Nog bedankt voor jullie eerdere reacties inzake andere kwesties.
  3. Wat een mooi nieuws , fijn dat je die extra kosten niet had. Zou ook zomaar kunnen zijn dat er soms pakketjes tussen door "glippen " waar je wel kosten voor zou moeten betalen. Dit heb ik weleens gehad. Ging dan om pakketjes van zo'n 30 euro waarbij ik er rekening mee hield dat er extra kosten zouden worden gedeclareerd. Maar ja, er komen mega veel pakketjes bij de douane dat ik me niet kan voorstellen dat die allemaal nagekeken worden.
  4. Even een update. Pakketje is binnen zonder extra kosten, zo ook een ander pakketje waar ik wel kosten van had verwacht. Wat mij hieraan opviel is dat deze via Luxemburg gestuurd worden, misschien dat daar het verschil zit..
  5. Gisteren
  6. Goedemorgen, Ik heb nu ook ondertussen ruim 20000 munten. En ik ben er ook achter gekomen dat een product soms zonder munten goedkoper kan zijn. Daarom snapte ik het ook niet en vind het verwarrend. Had een batterij oplader gekocht en was zonder munten goedkoper. Hetzelfde geval met een lederen riem.
  7. Afgelopen week
  8. Hoi @Michelle, Ik "spaar" ook munten en heb er onderhand 20954 gespaard. Je kunt munten "inleveren" voor "extra" korting, alhoewel het zonder munten vaak goedkoper is. En gratis produkten ben ik (nog) niet tegen gekomen. Maar je bent ze ook zo kwijt als je er een tijdje niks met de munten doet en kun je weer van voren af aan beginnen 😏 Ik ben ze 1 keer kwijtgeraakt, voor een paar terug "moest" ik een artikel bestellen anders was ik ze ook kwijt. Ach...en ik bestel geregeld wat 😄 Dus daarom heb ik ook zoveel denk ik. Eigenlijk is het niet eens de moeite waard, zal ik maar zeggen, maar het wel leuk om te doen. Groetjes Jolanda
  9. Ik ben alweer een hele tijd klant bij Alie. Nu is mijn vraag het volgende : ik zag dat ik bij hen al duizenden " munten " heb " verzameld ". Je kunt er ook een spelletje ( met boom ) spelen en dat ook weer munten bij sparen. Maar wat moet je daarmee en wat heb je eraan? Hebben jullie daar ervaring mee. Ik heb nog niet kunnen achterhalen wat je ermee kan. Inwisselen voor gratis producten lijkt me wel wat ,maar hen nog niet kunnen achterhalen of dat mogelijk is. Zal wel niet de bedoeling zijn.
  10. @Tintin, dat is erg vervelend. Maar hoe je met een (echt) persoon kunt chatten, staat op deze link https://chinafans.nl/contact-aliexpress/ Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Ik kan je verder niet helpen, helaas. Misschien dat een ander forumlid meer weet? Hou je ons op de hoogte @Tintin? Groetjes Jolanda
  11. Heel eerlijk: geen idee. Proberen is voor mij ook geen optie, omdat ik als particulier bestel natuurlijk. Mocht het niet lukken kun je natuurlijk altijd heel eenvoudig een nieuw account aanmaken met een ander mailadres (verder zelfde gegevens) en hier geen BTW-nummer invullen.
  12. Goed om te horen en graag gedaan:-)
  13. Hallo, Ik heb een btw nummer en heb deze ooit eens ingevoerd op AliExpress. Deze wil ik nu verwijderen, zodat ik de btw al online kan betalen en niet pas achteraf via een inklaringsprocedure van PostNL. Maar waar kan ik dit aanpassen? Kan het namelijk nergens vinden :-(
  14. Hi Ruud, Toptip! bedankt man. Zo simpel en al 4 dgn mee bezig. Ik kan weer in mijn bestelling en heb de T&T codes te pakken gekregen. weer wat geleerd vandaag. Nogmaals bedankt! gr. Dick.
  15. Hmmm. Klinkt logisch. Ga ik vanmiddag eens bekijken. probleem nu is nl dat hij steeds inlogt op mijn normale account en niet op dat “apple account” ik ga het nog eens proberen.
  16. Ik heb iets bij Ali Express besteld, maar kreeg geen bevestiging. Verder gespit: niets in mijn account, zelfs nog geen zoekopdracht. Maar wel geld afgeschreven (zie foto’s)! En contact maken met Ali Express gaat je niet lukken. Heel vreemd en duister allemaal…
  17. Ahh, soms is dat handig, soms niet;). Maar heb je dan niet 'login met Apple' gedaan bij AliExpress? Volgens mij is dat het moment dat er zo'n adres wordt aangemaakt. Je zou dus gewoon weer op 'login met Apple' kunnen klikken op AliExpress en je bent weer in je account:-)
  18. Ruud, bedankt voor je bericht. Ik ben er inmiddels achter dat het gebruikte e-mailadres een versleuteld adres van Apple is. Dit wordt aangemaakt wanneer je hebt aangegeven dat je niet jouw e-mailadres bekent wil maken aan een onbekende derde. Volgens Apple kan de afzender dat adres gebruiken en worden berichten gewoon doorgestuurd. En dat laatste gebeurt niet. Je kan dus ook niet bij Aliexpes inloggen of een wachtwoord veranderen. mvis de chat kom ik niet veel verder, dus ga ik nog even wat andere dingen proberen. vanzelfsprekend hou ik jullie op de hoogte. gr. Dick.
  19. Toch bedankt voor uw antwoord, ik denk dt ge gelijk hebt, een waardeloze firma
  20. Dat is een interessante (en vooral vreemde) situatie. Wellicht is het een account van iemand anders die jouw PC (of browser-account) gebruikt? In dit geval zou ik contact opnemen via de chat, hopelijk kunnen zij iets voor je doen: https://chinafans.nl/aliexpress-medewerker-spreken/ Succes en hou je ons op de hoogte?
  21. Dat is vervelend om te horen! Wat bedoel je precies met 'een verkeerd geschil'? Is de order nu afgesloten? Of kun je nog steeds een dispute openen?
  22. Wat bedoel je precies met 'merkloos' en vooral: wat is het doel van de aankoop? Als je deze wil gebruiken voor personalisatie (en eventueel wederverkoop) kun je bij grotere aantallen vaak beter terecht op Alibaba, zoals @Martin aangeeft.
  23. Dat is wel zuur! Vooral als de verkoper niet meer reageert en je geen dispute meer kunt openen (termijn afgelopen?) Ik ben bang dat als je geen dispute meer kunt openen, het niet meer gaat lukken om het geld terug te krijgen. Als er zoiets aan de hand is, altijd meteen een dispute openen en niet direct met de verkoper in gesprek gaan. Deze houden je vaak 'aan het lijntje' totdat de periode voor het dispute is afgelopen. Je kunt vervolgens niets meer claimen. De enige optie is zoals @Jomulder hierboven aangeeft contact op te nemen met AliExpress via chat, maar heel eerlijk gezegd acht ik de kans vrij klein dat je nog iets terug krijgt, helaas...
  24. Ik heb alles geprobeerd dat artikel staat nu aangegeven als Finish, ik vind Daar nergens dispute op, waarom is dat zo moeilijk om rechtstreeks naar Aliexpres te contacteren, u doet tenminste al u best om de klanten te helpen, bedank daar voor
  25. Gewoon dispute openen, video maken dat je m probeert aan te doen. Als hij niet accepteert komt Ali er vanzelf tussen na enkele dagen
  26. Zoeken en in chat meer info vragen. maar als je heel veel wil inkopen kun je beter kijken op www.alibaba.com
  27. Sorry, zag deze onbeantwoorde vraag nu pas 🙈 Waarschijnlijk heb je je pakketje inmiddels ontvangen (?) Groetjes Jolanda
  28. Goedendag Mijn naam is mIke de Vries en nieuw op dit forum. Mijn vraag aan jullie is hoe kan ik op aliexpress een leverancier vinden die merkloze bluetooth speakers verkoopt? Met vr groeten Mike de vries
  1. Laad meer activiteit
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden