Ga naar inhoud

Ruud

Administrators
  • Aantal items

    267
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    44

Ruud won de laatste dag op 15 september

Ruud had de meest gelikete inhoud!

4 Volgers

Recente bezoekers van dit profiel

495 profielweergaven

Ruud's prestaties

  1. Heel eerlijk: geen idee. Proberen is voor mij ook geen optie, omdat ik als particulier bestel natuurlijk. Mocht het niet lukken kun je natuurlijk altijd heel eenvoudig een nieuw account aanmaken met een ander mailadres (verder zelfde gegevens) en hier geen BTW-nummer invullen.
  2. Goed om te horen en graag gedaan:-)
  3. Ahh, soms is dat handig, soms niet;). Maar heb je dan niet 'login met Apple' gedaan bij AliExpress? Volgens mij is dat het moment dat er zo'n adres wordt aangemaakt. Je zou dus gewoon weer op 'login met Apple' kunnen klikken op AliExpress en je bent weer in je account:-)
  4. Dat is een interessante (en vooral vreemde) situatie. Wellicht is het een account van iemand anders die jouw PC (of browser-account) gebruikt? In dit geval zou ik contact opnemen via de chat, hopelijk kunnen zij iets voor je doen: https://chinafans.nl/aliexpress-medewerker-spreken/ Succes en hou je ons op de hoogte?
  5. Dat is vervelend om te horen! Wat bedoel je precies met 'een verkeerd geschil'? Is de order nu afgesloten? Of kun je nog steeds een dispute openen?
  6. Wat bedoel je precies met 'merkloos' en vooral: wat is het doel van de aankoop? Als je deze wil gebruiken voor personalisatie (en eventueel wederverkoop) kun je bij grotere aantallen vaak beter terecht op Alibaba, zoals @Martin aangeeft.
  7. Dat is wel zuur! Vooral als de verkoper niet meer reageert en je geen dispute meer kunt openen (termijn afgelopen?) Ik ben bang dat als je geen dispute meer kunt openen, het niet meer gaat lukken om het geld terug te krijgen. Als er zoiets aan de hand is, altijd meteen een dispute openen en niet direct met de verkoper in gesprek gaan. Deze houden je vaak 'aan het lijntje' totdat de periode voor het dispute is afgelopen. Je kunt vervolgens niets meer claimen. De enige optie is zoals @Jomulder hierboven aangeeft contact op te nemen met AliExpress via chat, maar heel eerlijk gezegd acht ik de kans vrij klein dat je nog iets terug krijgt, helaas...
  8. Helaas kunnen wij niets checken: Chinafans heeft geen banden met of inzicht in gegevens van AliExpress. Helaas. De enige manier is zelf weer contact opnemen helaas.
  9. Dat is lastig aan te geven. Volgens mij heeft Ali in de voorwaarden staan dat dit binnen 20 werkdagen moet gebeuren. Het kan dus nog even duren voordat dit verwerkt is.
  10. Ruud

    coins

    Helaas weinig ervaring mee, maar ik kan me zo voorstellen dat deze na verloop van tijd munten 'vervallen'. Dat ze dus een soort van houdbaarheidsdatum hebben!
  11. Ruud

    Mevr. Renar

    Helaas kunnen we hier op het forum niets mee doen. We/ik hebben geen inzicht in dit soort gegevens. Hierbij is het het verstandigst even contact op te nemen met AliExpress!
  12. Goede vraag! Ik zou zelf contact opnemen met de verkopende partij, zij claimen geen extra kosten te hebben met een specifieke verzendmethode. Ik ben bang dat dit helaas toch de werkelijkheid is, mits de verkoper dit bedrag voor je betaalt. Succes!
  13. Ruud

    Alipay

    Helaas niet. Deze heb je - denk ik - ooit zelf opgegeven. Je kunt wel nog altijd voor andere betaalmethodes kiezen bij het afrekenen zonder AliPay. Dat is denk ik voor nu de oplossing. Op AliPay zelf kun ook e.e.a resetten, maar weet niet of die code erbij is. Deze al geprobeerd: https://globalprod.alipay.com/order/forgetPassword.htm
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden