Ga naar inhoud

AxPro

Members
  • Aantal items

    9
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

AxPro's prestaties

  1. Bij Ali let ik steeds op of er VAT included bij staat, want meestal betaal ik met BTW. Dank voor je response Jolanda!
  2. Hoi, 2 weken geleden heb ik een aantal onderdelen besteld. Zoals altijd volg ik het track & tracé. Omdat er niks gebeurde met het traceren heb ik vandaag ineens een onderdeel binnen gekregen en het pakketje kwam rechtstreeks uit Frankfurt, Duitsland. Ik vond het wel verrassend. Heeft Aliexpress daar soms een distributiecentrum? Hoe zit het eigenlijk? Met vriendelijke groet, Alex
  3. Hoi, Gisteren een app ontvangen van Post.nl. Vanmorgen het pakket binnen gekomen. Als reden gaf Post.nl de drukte rond de post. Iig, het pakket is binnen. Mvg, Alex
  4. Hoi allemaal, Op 23 juni heb ik een aantal producten besteld en die zijn samengevoegd tot 1 pakket. Van Aliexpress op 6 juli melding gekregen via mail dat het pakket in het land is. Tot nu toe heb ik nog geen melding ontvangen van Post.nl dat het pakket onderweg is. Aangezien ik de bestelling voor 1 juli besteld heb zou het kunnen zijn dat er tigtallen pakketten gecontroleerd wordt door Post.nl? Zijn er meer mensen die nog op hun pakket(ten) wachten? Mvg, Alex
  5. Hoi allemaal, Om even op terug te komen: Vandaag bericht gehad van Aliexpress betreft mijn geannuleerde bestelling. Ik had de verkoper gevraagd het product alsnog te verzenden. Dat was niet mogelijk. Waarom? Geen idee! Heel vreemd. Het ging om RCA stekkertjes. De zgn. tulp stekkers voor audiokabels. Volgens het voorraadstatus hadden ze over de 9000 stuks op voorraad... Geschil geopend en screenshots meegestuurd naar Ali. Vanmiddag antwoord gehad van Ali dat ik mijn geld terug krijg. Gr Alex
  6. Bedankt voor de response Ruud! Ik hou het in de gaten en zal het forum uiteraard op de hoogte brengen. Mvg AxPro
  7. AxPro

    Bedankje!

    Dank voor de toevoeging! 😃 Ik hoop hier veel info te vergaren omtrent Aliexpress. Met vriendelijke groet, AxPro
  8. Hoi, Ik zit niet zo lang op Aliexpress. Heb tot nu toe 2x bestellingen (met losse producten) zonder problemen ontvangen. Bij mijn laatste bestelling, eveneens met losse producten (die ik nu nog moet ontvangen) heeft 1 van de verkoper mijn bestelling geannuleerd zonder duidelijke reden. Afgelopen vrijdag een mail ontvangen met update van mijn bestelling. Op het grafiek zie ik dat het bijna of al in Nederland is en onderaan zie ik een rood driehoekje dat het geannuleerd is. Mijn vraag is nu: is 1 van mijn bestelling geannuleerd of ligt het ergens nog hier in NL? Wie herkent dit? Mvg AxPro
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden