Ga naar inhoud

Jomulder

Members
  • Aantal items

    165
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    3

Jomulder won de laatste dag op 14 augustus

Jomulder had de meest gelikete inhoud!

1 Volger

Over Jomulder

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Jomulder's prestaties

  1. Hoi @Michelle, Ik "spaar" ook munten en heb er onderhand 20954 gespaard. Je kunt munten "inleveren" voor "extra" korting, alhoewel het zonder munten vaak goedkoper is. En gratis produkten ben ik (nog) niet tegen gekomen. Maar je bent ze ook zo kwijt als je er een tijdje niks met de munten doet en kun je weer van voren af aan beginnen 😏 Ik ben ze 1 keer kwijtgeraakt, voor een paar terug "moest" ik een artikel bestellen anders was ik ze ook kwijt. Ach...en ik bestel geregeld wat πŸ˜„ Dus daarom heb ik ook zoveel denk ik. Eigenlijk is het niet eens de moeite waard, zal ik maar zeggen, maar het wel leuk om te doen. Groetjes Jolanda
  2. @Tintin, dat is erg vervelend. Maar hoe je met een (echt) persoon kunt chatten, staat op deze link https://chinafans.nl/contact-aliexpress/ Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Ik kan je verder niet helpen, helaas. Misschien dat een ander forumlid meer weet? Hou je ons op de hoogte @Tintin? Groetjes Jolanda
  3. Sorry, zag deze onbeantwoorde vraag nu pas πŸ™ˆ Waarschijnlijk heb je je pakketje inmiddels ontvangen (?) Groetjes Jolanda
  4. Dat is erg vervelend. Hier een link hoe je dat doet https://chinafans.nl/aliexpress-medewerker-spreken/ Ben je ook al dispute gegaan? Ik hoop dat je hiermee iets kan en opgelost kan worden. Succes. Groetjes Jolanda
  5. Zo kan het inderdaad ook. Top dat je dit wilde delen op dit geweldige forum πŸ‘ Fijn weekend Groetjes Jolanda
  6. Het heeft, ondanks nieuwe regels, ook voordelen opgeleverd, zoals snellere leveringen πŸ‘
  7. Nou ja... πŸ˜„ Mooi dat jouw probleem is opgelost πŸ‘ Fijn weekend. Groetjes Jolanda
  8. @Jason en @Wien willen jullie ons op de hoogte houden? Ik ben benieuwd hoe dit opgelost (kan) word(en) of gaat aflopen. Groetjes Jolanda
  9. Dat is mijn gedachte ook. Je kunt het allicht proberen πŸ‘
  10. Jomulder

    BTW

    Misschien dat je je ipad moet updaten of de app op je ipad? Ik weet het niet hoor, ik denk met je mee. En ik heb een samsung telefoon Γ©n tab, die moet ik handmatig up to dat houden dus wie weet werkt het ook zo bij de iphone en ipad?
  11. Jomulder

    BTW

    Ik heb mijn zoon (20 jaar) even gevraagd maar die er geen verstand van heeft. Hij weet alles van auto's, hij is automonteur, en heeft "toevallig" een iPhone en ipad, maar helaas...πŸ€” Misschien dat iemand bij jou in de buurt er verstand van heeft over de instellingen o.i.d. of iemand hier op het forum? Groetjes Jolanda
  12. Als ik het zo bekijk op de foto/bestand, heb je met Eva gechat. En volgens mij is dat de automatische robot Eva. Ik zou proberen om het met een echte medewerker in contact te komen. Link heb ik in vorig bericht mee gestuurd.
  13. Toch nog even contact opnemen met de klantenservice en net lang totdat je een echte medewerker op de chat hebt. Deze link vertelt je hoe het in zijn werk gaat. https://chinafans.nl/aliexpress-medewerker-spreken/ Succes. Groetjes Jolanda
  14. Oke, mooi dat het opgelost is πŸ‘ Groetjes Jolanda
  15. Idd dat de muntjes "vervallen" maar dan ben je alles kwijt. Dan moet je weer van voor af aan beginnen. Gr. Jolanda
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden