Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

“Arrived Liege”


Klaasjan_chinafans

Vraag

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
15 uren geleden, Klaasjan_chinafans zei:

De track and trace geeft aan dat mijn pakket aangekomen is in Luik. Weet iemand hoelang het dan nog ongeveer duurt tot dat die bezorgd word? 

Niemand kan je dat vertellen. Er zijn de laatste tijd veel problemen met verzending geweest. Het licht natuurlijk ook aan waar je woont en hoe snel ze je pakket op transport zetten en verwerken bij PostNL. Ik heb even gekeken en vanaf Luik duurt het bij mij tussen een week en 4 weken een uitzondering daar gelaten.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 17-7-2022 om 17:59, Klaasjan_chinafans zei:

De track and trace geeft aan dat mijn pakket aangekomen is in Luik. Weet iemand hoelang het dan nog ongeveer duurt tot dat die bezorgd word? 

Hoi ik wil niet vervelend doen maar de weersvoorspelling is accurater dan de voorspelling wanneer je de pakjes van Ali kunt verwachten. duidelijk is dat diverse partijen domweg hun werk niet goed doen en er ook gewoon mee wegkomen

Bovendien intersseerd het alle betrokken partijen geen donder.dit zijn de zegeningen van de privatisering,

en de klant is de dupe, misschien een tijd niets meer bestellen , pas als de omzetten terug lopen zullen ze bij Ali wakker worden en serieus naar het probleem kijken.

Je zou verwachten dat men een inspannings verplichting heeft en die nakomt Helaas sterkte er mee 

grt Frans

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden