Ga naar inhoud

Sandy

Members
  • Aantal items

    7
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Sandy's prestaties

Rookie

Rookie (2/14)

  • Reacting Well Zeldzaam
  • One Year In Zeldzaam
  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post

Recente badges

2

Reputatie

  1. Tot nu toe wordt er helemaal niets gedaan. En de ali app werkt ook niet meer na behoren. Veel witte scherm als ik bv status wil volgen van een bestelling.
  2. Dat is tegenwoordig gewoon geworden dat er staat geleverd maar niet zo is.
  3. Excuses als dit soort topics al bestaat, zie bomen door het bos niet meer dus vandaar nieuw geopend onderwerp. Het gebeurt de laatste tijd dat er bestelling op afgeleverd staan maar ik heb niets ontvangen. Verkopers zeggen dat het is geleverd aan de hand van postnl statussen en dus werken die verkopers niet mee en zeggen continue je moet naar het postkantoor of met postnl bellen. Sowieso bestaan er hier geen postkantoren meer maar service punt in een winkel. Die hebben geen inzicht op pakketen die niet niet bij hij zijn afgeven. Bellen met postnl kom je ook van een koude kermis en zeggen dat ik weer terug moet naar de verkopers. Ben er klaar mee en de disputen openen hebben ook geen nut want die verkopers werken ook niet mee. Ben er klaar mee. Iemand dit ook meegemaakt en hoe verder?
  4. Yep, dacht misschien was er nog een andere manier 😅 ga maar eens chromen weer instaleren. Thanks 🙏
  5. Het valt mij op dat niet alle bestellingen een factuur kan downloaden via de app of website. Als ik naar een random artikel ga dan kan ik links onder download invoice aanklikken en een andere niet. Heeft het te maken dat deze voor 1 juli besteld zijn? Ze zijn wel in juli geleverd 🤷🏻‍♀️ het is echt even de weg vinden hierin.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden