Hans1e Geplaatst: 27 november Delen Geplaatst: 27 november Op 17 sep heb ik op AliExpress een Li-ion batterij besteld en 37 euro betaald. Dezelfde avond zie ik een batterij van 55 euro met levering vanuit Frankrijk met veel kortere levertijd. Ik heb de bestelling direct geannuleerd en de restitutie binnen enkele seconden ontvangen, 100% service. De levering van Frankrijk gaat minder voorspoedig. Op 23 sep ontvang ik het verzendingsnummer van DHL. Hierop staat een vreemde opmerking: "Return DI RETURN ONLY, NOT FOR SALE" Mijn vragen hierover blijven onbeantwoord. DHL blijft hangen op status Zending niet ontvangen of verwerkt. De toeleverancier biedt me een restitutie aan van 15 euro voor de vertraagde levering. Deze heb ik (helaas) geaccepteerd. Op 1 nov wordt mijn bestelling door Aliexpress op voltooid gezet zonder dat het product geleverd is!! Via het helpcentrum heb ik geprobeerd met aanspraak op Kopersbescherming mijn geld terug te krijgen. Na 4 escalaties naar het hogere echelon heb ik al het geld wat ik heb bijbetaald terug gekregen. Het geld/bonus van de geannuleerde batterij uit China heb ik nog niet terug gezien. De uitleg van het hogere echelon bevat fouten Opnieuw een antwoord gekregen wat niet klopt: "Samengevat is de €17,63 die je daadwerkelijk hebt betaald voor deze bestelling volledig teruggestort op je rekening. Met geen woord wordt de gebruikte bonus twv 37 euro, verworven via aankoop en annulering op 17 sep,de dag van aankoop deze order, genoemd!!! Ondanks dat in mijn account de order en de restitutie op voltooid staat, blijf ik hoop houden.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.