Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

Wanneer werkt Kopersbescherming?

Aanbevolen berichten

Op 17 sep heb ik op AliExpress een Li-ion batterij  besteld en 37 euro betaald.
Dezelfde avond zie ik een batterij van 55 euro met levering vanuit Frankrijk met veel kortere levertijd. Ik heb de bestelling direct geannuleerd en de restitutie binnen enkele seconden ontvangen, 100% service.
De levering van Frankrijk gaat minder voorspoedig.
Op 23 sep ontvang ik het verzendingsnummer van DHL. Hierop staat een vreemde opmerking:
"Return DI RETURN ONLY, NOT FOR SALE"
Mijn vragen hierover blijven onbeantwoord.
DHL blijft hangen op status Zending niet ontvangen of verwerkt.
De toeleverancier biedt me een restitutie aan van 15 euro voor de vertraagde levering. Deze heb ik (helaas) geaccepteerd.
Op 1 nov wordt mijn bestelling door Aliexpress op voltooid gezet zonder dat het product geleverd is!!
Via het helpcentrum heb ik geprobeerd met aanspraak op Kopersbescherming mijn geld terug te krijgen.
Na 4 escalaties naar het hogere echelon heb ik al het geld wat ik heb bijbetaald terug gekregen.
Het geld/bonus van de geannuleerde batterij uit China heb ik nog niet terug gezien. De uitleg van het hogere echelon bevat fouten

Opnieuw een antwoord gekregen wat niet klopt:
"Samengevat is de €17,63 die je daadwerkelijk hebt betaald voor deze bestelling volledig teruggestort op je rekening.

Met geen woord wordt de gebruikte bonus twv 37 euro,  verworven via aankoop en annulering op 17 sep,de dag van aankoop deze order, genoemd!!!
Ondanks dat in mijn account de order en de restitutie op voltooid staat, blijf ik hoop houden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden