De-witte Geplaatst: woensdag om 14:22 Delen Geplaatst: woensdag om 14:22 (aangepast) Geachte forumleden, ik heb regelmatig AliExpress aanbevolen omdat ze met name goedkope computer spullen hebben. Maar omdat ik nu een wel heel negatieve reactie heb gekregen van hun besloten mijn account te verwijderen bij AliExpress aangezien ik daar nooit meer iets zal gaan bestellen. Wat is gebeurt: Om mijn tweede monitor te kunnen gebruiken met al mijn computers had ik een VGA 4 x in naar 1 x uit kastje besteld met verzenkosten en al nog geen € 10,-. Ik heb dit echter nooit ontvangen en moet bewijs aanleveren voor het feit dat ik het niet ontvangen heb. Nu is het pakketje door de USPD ( United Service Post Department - Amerikaanse post ) zogezegd bezorgt terwijl ik in Nederland woon ?????? Dit heb ik AliExpress zo laten zien aan de hand van screen afdrukken van mijn telefoon maar ze weigeren stug mijn geld terug te geven. Nu lig ik niet wakker van € 10,- maar het hadden er ook € 150,- kunnen zijn en het feit dat de bewijs last ligt bij mij ipv bij de verzender is met name wat er niet klopt. Wees gewaarschuwd dat als je niks ontvangt ook je geld kwijt kan zijn. mvg Gerard. woensdag om 14:23 aangepast door De-witte Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.