Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

Aanbevolen berichten

Tja mensen ik heb mijn account bij AliExpress beëindigd.

Ik was een gouden klant met rond de circa 1000 euro bestelde spullen door de jaren heen en ben altijd goed en eerlijk behandeld net zoals ik hun ook behandeld heb. Gelijk bij ontvangst, na de controle gemeld dat de artikelen ontvangen waren en indien ok ook een positieve reactie achter gelaten.

Het was dan ook een kwestie van tijd dat het eens fout moest lopen.

AliExpress gaf aan artikel bezorgt en ontvangen ( alles bij elkaar iets van circa 6,00 euro ) terwijl dit niet zo was. Dus een klacht ingediend met het bewijs dat zei zegen het is geleverd terwijl de trackingcode zegt "aangemeld maar nog niet in het systeem" welke door hun werdt afgewezen. Waarop ik in beroep ging dat ook weer afgewezen werdt door hun. 

Ze zeiden botweg het is geleverd dus kijk maar bij je buren of de bezorger waar het is maar wij zijn er klaar mee.

Maar ik was er helemaal niet klaar mee want stel dat dit nou een complete order voor een nieuwe pc was geweest van circa 500,- euro.

Nu lig ik absoluut niet wakker van 6,- euro maar ik bestelde regelmatig veel duurder spullen van 100,- euro of zelfs nog meer. En als je dan op deze manier afgeschreven wordt door hun, dan sta je toch echt wel mooi te kijken nietwaar?

Op Trustpilot een negatieve review geplaatst waarop ze in actie kwamen en de bestel code wilde weten van het artikel of anders klopte mijn verhaal niet en werdt de klacht niet serieus genomen. Ik voelde mij door hun behandeld als een dief, leugenaar en bedrieger. Precies de reden om mijn account te beëindigen en waardoor ik dus ook het bestel code nummer niet meer kon vinden want het account was wel gelijk verwijderd.

Gelukkig had ik kort van te voren een filmpje gemaakt van al mijn bestelde artikelen door de jaren heen waardoor ik de code kon achterhalen en deze alsnog aan hun gemeld heb.

Ze hebben besloten mij als ik een nieuw account zou aanmaken en ik hun het account ID zou geven mij schadeloos te stellen door een  tegoed coupon van het bestelde artikel.

Intussen tijd kreeg ik bericht in de Post.NL app dat er een brievenbus pakketje aan zat te komen maar door de feestdagen de bezorging vertraagd zou zijn, voila het bewijs dat het dus nog Niet bezorgt was want dit was het enige pakketje wat nog geleverd zou moeten worden en het bleek dit ook inderdaad te zijn.

Eind goed al goed, NEEN beste mensen zeker niet, mijn account blijft opgeheven en ik zal nooit meer iets bij hun bestellen omdat ik nu eenmaal zo in elkaar steekt.

Ieder moet voor zijn eigen uitmaken wat hij er van vind maar stel dit was iets geweest van honderd euro of meer en dan zo behandeld worden terwijl je een Gouden klant was. Deze ezel ( Me, myself and I ) stoot zich maar 1 keer aan dezelfde steen. Let wel als je hier iets besteld en Post.NL zegt het is bezorgt terwijl dit niet zo is heb je exact hetzelfde probleem, het is alleen dichter bij huis dan van AliExpress vanuit China.

Nu zullen de meeste van jullie dit een sterk overdreven reactie van mij vinden, en ieder mag er het zijne van denken maar als je voor circa 1000 euro al besteld heb dan wens ik niet op zo een manier door hun behandeld te worden alsof ik een bedrieger / oplichter was en ik het zelf maar moest uitzoeken hoe en waar mijn pakketje was.

Dus The End AliExpress en kan bij deze ook mijn account hier verwijderd worden.

Alles wat ik geschreven heb mag natuurlijk blijven bestaan want wat gebeurt is, is nu eenmaal gebeurd en was een heel grote fan van AliExpress net zoals ik een fan ben van onze lokale Actions ( de groot inkopers van AliExpress leveranciers ).

Mag ik een ieder een succesvol 2025 wensen en hopelijk blijft Julie deze AliExpress ellende bespaard.

Mvg Gerard.

aangepast door De-witte
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden