Jozef Geplaatst: maandag om 16:26 Delen Geplaatst: maandag om 16:26 In december 2024 heb ik een bestelling geplaatst bij AliExpress ter waarde van €149,-, en deze bestelling zou vanuit Frankrijk geleverd worden. Meteen nadat de bestelling was geplaatst, ontving ik een bericht, vermoedelijk van de leverancier of van AliExpress, dat de levering niet vanuit Frankrijk zou plaatsvinden, maar vanuit China. Dit zou volgens hen gunstiger voor mij uitpakken in verband met douaneformaliteiten. Dit bericht wekte bij mij direct wantrouwen, omdat het erop leek dat er iets niet klopte. Ik heb daarop onmiddellijk contact opgenomen met AliExpress en aangegeven dat ik het niet vertrouwde en de bestelling wilde annuleren. Een dag later verscheen er bij mijn gegevens dat er een restitutie zou plaatsvinden. Ik ging ervan uit dat de aankoopbescherming klopte en vertrouwde erop dat het in orde zou komen. Achteraf blijkt dit echter ijdele hoop te zijn geweest. Na veelvuldig contact met de helpline van AliExpress en talloze irrelevante vragen en antwoorden, is mijn vertrouwen in AliExpress vrijwel tot het nulpunt gedaald. Dit is des te schrijnender, omdat ik al 10 jaar een trouwe klant ben en gedurende die tijd duizenden euro’s via hun platform heb besteed. Ik ben vastbesloten om AliExpress te blijven benaderen over dit dispuut, want ik wil mijn €149,- terug. Daarnaast verwacht ik een verontschuldiging voor hun laakbare gedrag jegens mij en een gebaar dat ertoe kan bijdragen dat ik mijn vertrouwen in AliExpress wellicht weer kan herstellen. In December, I placed an order with AliExpress for €149,-, and this order was supposed to be delivered from France. Immediately after placing the order, I received a message, presumably from the supplier or AliExpress, stating that the delivery would not take place from France but from China instead. According to them, this would be more beneficial for me due to customs formalities. This message raised my suspicions, as it seemed something was not right. I promptly contacted AliExpress to express my concerns and requested to cancel the order. A day later, my account showed that a refund would be issued. I trusted their buyer protection and assumed everything would be resolved. However, this turned out to be wishful thinking. After numerous chats with the AliExpress helpline and countless irrelevant questions and answers, my trust in AliExpress has almost completely disappeared. This is especially disappointing since I have been a loyal customer for 10 years and have spent thousands of euros on their platform during that time. I am determined to keep pursuing this dispute with AliExpress because I want my €149,- refunded. Additionally, I expect an apology for their unacceptable behavior towards me and a gesture that could help restore my trust in AliExpress. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.