Andries Bianco Geplaatst: dinsdag om 09:50 Delen Geplaatst: dinsdag om 09:50 Beste. Vanwege drukte heeft PostNL mijn pakket niet op mijn adres afgeleverd, maar gedropt bij GSM SHOP OSS Burgwal 18 5341CR OSS Dit moest ik ophalen voor 8 januari, maar dat was niet mogelijk omdat ik niet thuis was (vakantie) Volgens mij betreft het bestelling 3046976765504685 Nu zou het op Shipping address POSTBUS 7037 3109AA SCHIEDAM liggen. ( 13 januari) Is het mogelijk om het nog eens door te sturen. PostNL had het gewoon moeten afleveren op het afleveradres. Met vriendelijke groet Bianco Pusters Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
Andries Bianco
Beste.
Vanwege drukte heeft PostNL mijn pakket niet op mijn adres afgeleverd, maar gedropt bij
GSM SHOP OSS
Burgwal 18
5341CR OSS
Dit moest ik ophalen voor 8 januari, maar dat was niet mogelijk omdat ik niet thuis was (vakantie)
Volgens mij betreft het bestelling 3046976765504685
Nu zou het op Shipping address POSTBUS 7037 3109AA SCHIEDAM liggen. ( 13 januari)
Is het mogelijk om het nog eens door te sturen. PostNL had het gewoon moeten afleveren op het afleveradres.
Met vriendelijke groet
Bianco Pusters
Link naar reactie
Delen op andere sites
0 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.