angelique Geplaatst: 15 augustus 2021 Delen Geplaatst: 15 augustus 2021 ik ben opzoek naar webshops binnen Europa die ongeveer voldoen aan ALIEXPRESS & WISH en zoals je ziet ik ben wat een duister en lone wolf type , dus webshops met deze inhoud zijn welkom ALLE TIPS ZIJN WELKOM & blessed be 🧙♀️🧹😈 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 keesdeJ Geplaatst: 16 augustus 2021 Delen Geplaatst: 16 augustus 2021 waarom dan binnen Europa? als je dan denkt dat de kosten lager zijn kom je bedrogen uit. ken je Large al ? of attitudeholland.nl ? dividedarkness.eu Maar dat kon je natuurlijk zelf ook googlen 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 angelique Geplaatst: 16 augustus 2021 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2021 dank je voor de tip , e large en attitude ken ik al zo lang en ja de prijzen stijgen er de pan uit, maar deze "dividedarkness.eu" heb ik nog niet van gehoord ik zal ze zeker eens proberen ook zal ik naar de prijzen kijken en vergelijken , hartelijk dank en zoals wij zeggen "blessed be" 🥰🧙🏻♀️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Willem Geplaatst: 16 augustus 2021 Delen Geplaatst: 16 augustus 2021 Hi @angelique, We hebben je afbeeldingen hier toch even verwijderd, omdat deze vermoedelijk auteursrecht schenden en we onszelf, maar ook jou op deze manier willen beschermen tegen eventuele claims. Groet, Willem 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
angelique
ik ben opzoek naar webshops binnen Europa die ongeveer voldoen aan ALIEXPRESS & WISH
en zoals je ziet ik ben wat een duister en lone wolf type , dus webshops met deze inhoud zijn welkom
ALLE TIPS ZIJN WELKOM & blessed be 🧙♀️🧹😈
Link naar reactie
Delen op andere sites
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.