Iemand al eens opgevallen dat er zoiets bestaat als een partial refund??
langeverhaal kort horlogebandje besteld nooit aangekomen dus een dispute gestart die is toegewezen Patial refund 2.25 euro
bedrag was 2.27euro ??
Het was mij al eerder opgevallen dat niet het betaalde bedrag werd terug betaald , beetje moeilijk zoeken bij de afschrijvingen
Gaat mij niet om die twee cent maar hoeveel is het dan bijvoorbeeld bij grotere bedragen ??
Zeker nu er veel misgaat zal het aantal dispuuts toenemen ,
Ik heb ook geen moeite met eventuele refund kosten als dat helder gecomminiceerd is, maar partial refund lijkt mij niet ok
Je besteld /betaald en verwacht je pakket binnen een redelijke termijn , dan wil je niet lastig gevallen worden met een speurtocht naar je bestelling .
Als het misgaat moet de verkoper het oplossen zonder veel gedoe , en niet zoals het nu gaat de retouradressen in het buitenland hanteren.
Nog even een opmerking over de veel misbruikte kreet i.v.m de Corona enz , naar mijn mening kun je als bedrijf er beter mee stoppen als je nu nog je verschuild achter de corana maatregelen ,je hebt nl 2.5 jaar de tijd gegehad om hier op in tespelen en alternativen te zoeken.
groet Frans
Schiedam was nog te doen eventueel , maar Polen of Jersey lijkt mij een ontmoedigins beleid
Vraag
frans Willem
Iemand al eens opgevallen dat er zoiets bestaat als een partial refund??
langeverhaal kort horlogebandje besteld nooit aangekomen dus een dispute gestart die is toegewezen Patial refund 2.25 euro
bedrag was 2.27euro ??
Het was mij al eerder opgevallen dat niet het betaalde bedrag werd terug betaald , beetje moeilijk zoeken bij de afschrijvingen
Gaat mij niet om die twee cent maar hoeveel is het dan bijvoorbeeld bij grotere bedragen ??
Zeker nu er veel misgaat zal het aantal dispuuts toenemen ,
Ik heb ook geen moeite met eventuele refund kosten als dat helder gecomminiceerd is, maar partial refund lijkt mij niet ok
Je besteld /betaald en verwacht je pakket binnen een redelijke termijn , dan wil je niet lastig gevallen worden met een speurtocht naar je bestelling .
Als het misgaat moet de verkoper het oplossen zonder veel gedoe , en niet zoals het nu gaat de retouradressen in het buitenland hanteren.
Nog even een opmerking over de veel misbruikte kreet i.v.m de Corona enz , naar mijn mening kun je als bedrijf er beter mee stoppen als je nu nog je verschuild achter de corana maatregelen ,je hebt nl 2.5 jaar de tijd gegehad om hier op in tespelen en alternativen te zoeken.
groet Frans
Schiedam was nog te doen eventueel , maar Polen of Jersey lijkt mij een ontmoedigins beleid
aangepast door frans WillemLink naar reactie
Delen op andere sites
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.