Piet Jan Geplaatst: 6 juli 2022 Delen Geplaatst: 6 juli 2022 ik heb een paar weken geleden een shirt bij alieexpress gekocht. Ik kreeh daarnet een mail dat de bestelling geleverd is terwijl ik niks heb ontvangen. Hebben meer mensen dit gehad en is hun pakket uiteindelijk wel geleverd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcel Geplaatst: 7 juli 2022 Delen Geplaatst: 7 juli 2022 Emails met beweringen over leveringen kloppen vaak niet. Staat je bestelling bij het overzicht op Aliexpress zelf ook al op afgesloten? Zo niet dan is je pakje nog onderweg. Als je een track & trace nummer hebt dan kun je die hier controleren : Parcelsapp.com. En als je de postNL app hebt moet je hem daar ook terug kunnen vinden mits het via een andere bezorgdienst komt zoals DHL. Maar zelfs dan zou je daar een melding van gehad moeten hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martijn224 Geplaatst: 8 juli 2022 Delen Geplaatst: 8 juli 2022 Op 6-7-2022 om 19:57, Piet Jan zei: ik heb een paar weken geleden een shirt bij alieexpress gekocht. Ik kreeh daarnet een mail dat de bestelling geleverd is terwijl ik niks heb ontvangen. Hebben meer mensen dit gehad en is hun pakket uiteindelijk wel geleverd? Iets meer info zou wel handig zijn. Van wie heb je de mail gehad? 21 uren geleden, Marcel zei: overzicht op Aliexpress Zoals Marcel zegt kijk even in je overzicht wat daar staat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.