frans Willem Geplaatst: 18 augustus 2022 Delen Geplaatst: 18 augustus 2022 hallo allemaal Bij Ali heeft sinds enige tijd een nieuw fenomeen ingevoerd. Je krijgt bericht dat je berichten hebt als je dan met je laptop gaat kijken staat er de melding Onbekend berichttype, controleer het op de app. dat is raar iedere keer die verwijzing naar de app. Ik wil dat niet en dat ga ik ook niet doen en dat gaat ook niet gebeuren dan maar geen berichten. als ik op de laptop zit, wil ik daar mijn berichten gewoon kunnen lezen en niet nog even mijn smartphone verplicht raadplegen. Heel onsympathiek eigenlijk grt Frans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
frans Willem
hallo allemaal
Bij Ali heeft sinds enige tijd een nieuw fenomeen ingevoerd.
Je krijgt bericht dat je berichten hebt als je dan met je laptop gaat kijken staat er de melding
Onbekend berichttype, controleer het op de app. dat is raar iedere keer die verwijzing naar de app.
Ik wil dat niet en dat ga ik ook niet doen en dat gaat ook niet gebeuren dan maar geen berichten.
als ik op de laptop zit, wil ik daar mijn berichten gewoon kunnen lezen en niet nog even mijn smartphone verplicht raadplegen.
Heel onsympathiek eigenlijk
grt Frans
Link naar reactie
Delen op andere sites
0 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.