Asirim Geplaatst: 2 oktober 2022 Delen Geplaatst: 2 oktober 2022 Ik heb 2 bestellingen als gast geplaats maar nu in 1 keer ik kan niks meer zien over bestelling Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Martijn224 Geplaatst: 4 oktober 2022 Delen Geplaatst: 4 oktober 2022 Op 2-10-2022 om 23:39, Asirim zei: Ik heb 2 bestellingen als gast geplaats maar nu in 1 keer ik kan niks meer zien over bestelling Zelf heb ik nog nooit als gast besteld of kunnen bestellen. Ik heb er ook niet eerder van gehoord. Als ik probeer als gast moet ik altijd inloggen als ik wil betalen(zie afbeelding). Ik zou denken dat je misschien ben ingelogd met een account en dat je het daar terug kan vinden. Of het is mogelijk dat je als gast kan bestellen en dan kan ik je niet verder helpen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
Asirim
Ik heb 2 bestellingen als gast geplaats maar nu in 1 keer ik
kan niks meer zien over bestelling
Link naar reactie
Delen op andere sites
1 antwoord op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.