Renslinde Geplaatst: 20 oktober 2022 Delen Geplaatst: 20 oktober 2022 Hoii, vraagje. Ik wil een product bestellen op aliexpress van nog geen 2 euro, de btw is ook bijgevoegd. Betaal ik dan nog extra kosten als verwerkingskosten en inklaringskosten? Het komt uit china Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Martijn224 Geplaatst: 21 oktober 2022 Delen Geplaatst: 21 oktober 2022 Daar kan ik heel kort over zijn. Nee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Renslinde Geplaatst: 21 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2022 Dus ik betaal niks extra, ook niey bij shein? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Martijn224 Geplaatst: 23 oktober 2022 Delen Geplaatst: 23 oktober 2022 (aangepast) Op 21-10-2022 om 12:04, Renslinde zei: Dus ik betaal niks extra, ook niey bij shein? Volgens mij staat er bij afrekenen inclusief BTW dus dan heb je geen extra kosten. Tenzij je dacht ik boven de 150-200euro per pakket bestel, maar dat weet ik niet zeker. Je kan dan natuurlijk in 2x bestellen zodat je geen kosten heb. 23 oktober 2022 aangepast door Martijn224 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
Renslinde
Hoii, vraagje. Ik wil een product bestellen op aliexpress van nog geen 2 euro, de btw is ook bijgevoegd. Betaal ik dan nog extra kosten als verwerkingskosten en inklaringskosten? Het komt uit china
Link naar reactie
Delen op andere sites
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.