De-witte Geplaatst: 11 november 2022 Delen Geplaatst: 11 november 2022 Ben ik nou de enige die de aanbiedingen zwaar vind tegenvallen tijdens de singles sale. Ik zie natuurlijk weer een berg flauwekul aanbiedingen zoals 30, 50, 70 of zelfs 90% korting maar er klopt natuurlijk geen bal van want de werkelijke prijzen zijn nagenoeg net zo duur als voor de sale. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martijn224 Geplaatst: 13 november 2022 Delen Geplaatst: 13 november 2022 Op 11-11-2022 om 12:28, De-witte zei: Ben ik nou de enige die de aanbiedingen zwaar vind tegenvallen tijdens de singles sale. Ik zie natuurlijk weer een berg flauwekul aanbiedingen zoals 30, 50, 70 of zelfs 90% korting maar er klopt natuurlijk geen bal van want de werkelijke prijzen zijn nagenoeg net zo duur als voor de sale. Nee, niet de enige🤣. Ik vind bijna nooit een "koopje" als er zoiets is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.