DuckDuck Geplaatst: 15 januari 2023 Delen Geplaatst: 15 januari 2023 Heb slechte ervaring met retour sturen op Ali Expresse kreeg eerst bericht dat 1 artikel was vergoed en de andere wisten ze niks van, na een tijdje kreeg ik van verkoper te horen stuur niet terug het is vergoed terug sturen zou ongeveer€20,- kosten terwijl artikelen ongeveer€11,- kosten. Toen kreeg ik weer bericht het is in dispute en dat ik de artikelen wel moet terug sturen maar van verkoper stuur niet terug de artikelen. Nu wacht ik nog op een oplossing die voorbijde aanvaardbaar zijn.Klarna zegt gewoon afwachten wat ze nu gaan doen in China.🤪🤪🤪 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
De-witte Geplaatst: 17 januari 2023 Delen Geplaatst: 17 januari 2023 Beste Duck Duck ik zou ff afwachten wat er uit het dispuut komt maar wat ik mij nu afvraag waarom gebruik jij Klarna voor je aankopen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.