Jeroen Geplaatst: 28 januari 2023 Delen Geplaatst: 28 januari 2023 Ik krijg bericht pakket binnen 15 dagen ophalen. Staat niet bij waar 😡 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 De-witte Geplaatst: 28 januari 2023 Delen Geplaatst: 28 januari 2023 5 uren geleden, Jeroen zei: Ik krijg bericht pakket binnen 15 dagen ophalen. Staat niet bij waar 😡 Das niet zo gezellig Jeroen als je niet weet waar, heb je al eens je zending gevolgd dan krijg je wat meer kijk op waar iets is en door wie het vervoerd wordt. Anders gelijk contact opnemen met AliExpress wellicht dat ze je dan verder kunnen helpen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Jeroen Geplaatst: 28 januari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2023 Ik heb alleen een 16 cijfers code van mij pakket gekregen. Voor de rest geen aanwijzingen waar ik naar toe moet om het op te halen binnen 15 dagen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 De-witte Geplaatst: 28 januari 2023 Delen Geplaatst: 28 januari 2023 (aangepast) 11 minuten geleden, Jeroen zei: Ik heb alleen een 16 cijfers code van mij pakket gekregen. Voor de rest geen aanwijzingen waar ik naar toe moet om het op te halen binnen 15 dagen. Hierbij een voorbeeld van een bestelling van mij: Als ik op Seller's Shipping method > tik krijg ik de tracking van het pakket met de info waar het is. Ook zie je dat het bij de douane is onder het blauwe door gestreepte. Het is echter al ingeklaard en wordt hierna over gedragen aan de vervoerder, welke weet ik nu nog niet deze info krijg ik pas zodra deze overhandigd is maar tot nu toe was dat telkens de Nederlandse Post.NL vervoerder. En van hun kreeg ik dan in hun app de info wanneer en hoelaat ongeveer ze kwamen bezorgen. Anders kan je altijd contact opnemen met hun klanten service en daar je vraag voorleggen. 28 januari 2023 aangepast door De-witte 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Martijn224 Geplaatst: 28 januari 2023 Delen Geplaatst: 28 januari 2023 5 uren geleden, Jeroen zei: Ik krijg bericht pakket binnen 15 dagen ophalen. Staat niet bij waar 😡 Het kan ook een foute melding zijn dat je hem ineens aan huis geleverd krijg. Soms kan het zijn dat ze het afleveren bij een pakketpunt. Kies dan diegene die het dicht bij is. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Jeroen Geplaatst: 28 januari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2023 Ja ik heb het gevonden dat hij bij een afleverings punt bezorgd is. Maar niet welke. Kijken welke morgen open zijn, ik heb namelijk 4 punten waar ik kans hebt om het op te halen pffff. Waardeloos, en is een combinatie pakket met 4 producten erin. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Martijn224 Geplaatst: 28 januari 2023 Delen Geplaatst: 28 januari 2023 4 minuten geleden, Jeroen zei: Ja ik heb het gevonden dat hij bij een afleverings punt bezorgd is. Maar niet welke. Kijken welke morgen open zijn, ik heb namelijk 4 punten waar ik kans hebt om het op te halen pffff. Waardeloos, en is een combinatie pakket met 4 producten erin. Geen briefje in de bus? PostNL app geen melding? 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Jeroen Geplaatst: 28 januari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2023 Nee , geen email en geen brief in brievenbus gekregen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Jeroen Geplaatst: 29 januari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2023 Pakket was geleverd in een Avondwinkel. Ik was daarvan niet op de hoogte van Email - Post.nl Of wat dan ook. Alleen een Mailtje uit China dat het bij één aflever punt ligt. Gelukkig heb ik de verzamel zak gekregen zonder Barcode of wat dan ook , naam en adres was voldoende om het mee te krijgen. BEDANKT VOOR DE VERANTWOORDELIJKE HIER VOOR. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Jeroen Geplaatst: 29 januari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2023 20 minuten geleden, Jeroen zei: Pakket was geleverd in een Avondwinkel. Ik was daarvan niet op de hoogte van Email - Post.nl Of wat dan ook. Alleen een Mailtje uit China dat het bij één aflever punt ligt. Gelukkig heb ik de verzamel zak gekregen zonder Barcode of wat dan ook , naam en adres was voldoende om het mee te krijgen. BEDANKT VOOR DE VERANTWOORDELIJKE HIER VOOR. SCHIEDAM H-102948 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Martijn224 Geplaatst: 31 januari 2023 Delen Geplaatst: 31 januari 2023 Ik ben blij dat je hem heb! 😁🥳 Op 29-1-2023 om 15:18, Jeroen zei: 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
Jeroen
Ik krijg bericht pakket binnen 15 dagen ophalen.
Staat niet bij waar 😡
Link naar reactie
Delen op andere sites
10 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.