Pandit Geplaatst: 14 mei 2023 Delen Geplaatst: 14 mei 2023 Ik bestel ca 14 jaar vanuit China, In het begin bij DealExtreme waarbij je maanden op je pakketje moest wachten en er geen T&T bestond, daarna ook bij tientallen andere Chinese webshops, zoals DinoDirect en Pandawil (bestaan niet meer) en veel bij Banggood. De laatste jaren bijna uitsluitend bij AliExpress waarvan de prijzen niet zo interessant zijn als vroeger, maar je echt op koopjesjacht moet. Ik bestel van alles bij Ali, van gereedschap, elektronica tot kleding, bij het laatste ga je vaak te mist in met de maat, 4XL past bij mij meestal goed, terwijl ik een gemiddeld postuur heb 🙂 Gisteren liep ik toevallig tegen deze site aan, dus ik stel me meteen ff voor Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Michelle Geplaatst: 15 mei 2023 Delen Geplaatst: 15 mei 2023 Ja dat ken ik. Normaal heb ik een S of een M ,maar bij Ali een 3XL van fitness shirt. Wel een confrontatie hoor. Maar ja kleding zal altijd wel lastig zijn. Hun maten zijn anders dan bij ons. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.