Loes Geplaatst: 5 september 2023 Delen Geplaatst: 5 september 2023 Hallo, ik heb een korte vraag. 4 maanden geleden een ring besteld en gekregen. Binnen 3 mnd brak de ring op 2 vreemde plekken tijdens het zwemmen. De seller wil geen retourlabel of adres geven om de ring te repareren. Ik kan geen dispuut openen, heeft iemand tips? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 jowell09897 Geplaatst: 5 september 2023 Delen Geplaatst: 5 september 2023 Hallo Loes, Minder om te lezen dat na 4 maanden een product kapot gegaan is. Zover mij bekend is kun je na 4 maanden geen retourlabel of geschil(Dispute) meer indienen. Zelf zou ik het persoonlijk ook afraden sieraden te kopen op Aliexpress vanwege de geringe kwaliteit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
Loes
Hallo, ik heb een korte vraag.
4 maanden geleden een ring besteld en gekregen. Binnen 3 mnd brak de ring op 2 vreemde plekken tijdens het zwemmen. De seller wil geen retourlabel of adres geven om de ring te repareren. Ik kan geen dispuut openen, heeft iemand tips?
Link naar reactie
Delen op andere sites
1 antwoord op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.