Mijn man heeft voor mij bij een Ali winkel acrylstiften gekocht voor 46 euro op 11 september 2023.
Dit zou uiterlijk 28 september binnen zijn.
Bij het kijken op zijn Ali account stond een track en Trace.
Toen het pakket er ongeveer moest zijn hebben we weer gekeken, maar het was nog steeds op dezelfde plek.
Hij is naar zijn Ali account gegaan om informatie in te winnen bij de verkoper.
Toen hij wilde inloggen kon hij op miraculeuze manier niet meer in zijn account, dus heeft hij een nieuw wachtwoord aangevraagd en alle stappen genomen die ervoor nodig waren om weer in zijn account te komen.
Dat was gelukt, maar............ de order van de acrylstiften is er uit!
Hij heeft de winkel aangeschreven, maar die reageert niet.
Toen heb ik de winkel zelf ook aangeschreven en het verhaal uitgelegd incl. bewijzen.
Dat is wel gelezen en wordt genegeerd.
Gister heeft mijn man contact gehad met de servicedesk van Ali, maar dat is onbegonnen werk.
Die dame bleef maar zeggen dat we refund konden aanvragen.
Maar omdat de order niet meer in zijn account staat is dat niet mogelijk, ondanks al onze bewijzen.
No worries, sir bleef ze zeggen... nou dat schiet niet op dus.
Weet u nog wat we verder kunnen doen om ons geld terug te krijgen óf alsnog de stiften opgestuurd te krijgen?
Ik zal hier de bewijzen toevoegen dát het allemaal echt is.
Ik hoop dat u hier iets mee kunt of mij kunt verwijzen naar iets/iemand die er wel iets mee kan.
Het is gewoon raar, want het bedrijf heeft geen slechte reviews en kwam betrouwbaar over.
Vraag
CreaTineke
Goedendag,
Ik hoop dat iemand ons kan helpen.
Mijn man heeft voor mij bij een Ali winkel acrylstiften gekocht voor 46 euro op 11 september 2023.
Dit zou uiterlijk 28 september binnen zijn.
Bij het kijken op zijn Ali account stond een track en Trace.
Toen het pakket er ongeveer moest zijn hebben we weer gekeken, maar het was nog steeds op dezelfde plek.
Hij is naar zijn Ali account gegaan om informatie in te winnen bij de verkoper.
Toen hij wilde inloggen kon hij op miraculeuze manier niet meer in zijn account, dus heeft hij een nieuw wachtwoord aangevraagd en alle stappen genomen die ervoor nodig waren om weer in zijn account te komen.
Dat was gelukt, maar............ de order van de acrylstiften is er uit!
Hij heeft de winkel aangeschreven, maar die reageert niet.
Toen heb ik de winkel zelf ook aangeschreven en het verhaal uitgelegd incl. bewijzen.
Dat is wel gelezen en wordt genegeerd.
Gister heeft mijn man contact gehad met de servicedesk van Ali, maar dat is onbegonnen werk.
Die dame bleef maar zeggen dat we refund konden aanvragen.
Maar omdat de order niet meer in zijn account staat is dat niet mogelijk, ondanks al onze bewijzen.
No worries, sir bleef ze zeggen... nou dat schiet niet op dus.
Weet u nog wat we verder kunnen doen om ons geld terug te krijgen óf alsnog de stiften opgestuurd te krijgen?
Ik zal hier de bewijzen toevoegen dát het allemaal echt is.
Ik hoop dat u hier iets mee kunt of mij kunt verwijzen naar iets/iemand die er wel iets mee kan.
Het is gewoon raar, want het bedrijf heeft geen slechte reviews en kwam betrouwbaar over.
Met vriendelijke groet,
CreaTineke
Link naar reactie
Delen op andere sites
0 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.