Ben al een week of 2 bezig dus met de klantenservice van AE. Verschillende appeals, counter appeal, klacht ingediend over de verkoper, mailtjes gestuurd naar de verkoper door de klantenservice. Verkoper leest mijn berichtjes wel, antwoord niet. Krijg ook geen reactie nav de mailtjes van de klantenservice. Nav de appeals etc krijg ik telkens hetzelfde berichtje terug. Letterlijk dezelfde tekst ook. Dat ik bewijs moet leveren.
Mensen van de chat zeggen dat ik 9erfect bewijs heb geleverd, wat dhl zeg, wat de verkoper heeft gezegd en beloofd. Dat ze niet snappen waarom het nog niet is afgerond.
Wat kan ik nu nog doen? Ik heb betaald via Klarna en daar natuurlijk al aangegeven dat ik de bestelling niet ontvangen heb.
---------------------
Vraagje... Bestelling stond op niet geüpdatet, tijd voorbij. Na contact opgenomen te hebben met de verkoper kon hij zien dat het bezorgd zou zijn met dhl. Ik heb niks ontvangen. Contact op genomen met dhl. Zij kunnen geen onderzoek starten, alleen de verkoper. De verkoper zegt dat hij geen contact op kan nemen met dhl, alleen met de chinese maatschappij. En die zeggen bezorgd. Maar de verkoper heeft me in de chat beloofd een refund te geven. Ondertussen melding gekregen dat AliExpress het als bezorgd had gemeld, al stond dat nog niet zo bij de zending. Dus voor de zekerheid een dispute geopend. Verkoper reageert pas na een paar dagen met screenshot dat het geleverd zou zijn. Na openen van dispute enzo dus pas die belofte gedaan. Kon dat niet meer uploaden in dispute. Moest dus afwachten tot besluit.
Invalid omdat ik geen bewijs heb. Contact met verkoper, die zegt dat ik me geen zorgen moet maken. Dat ze nu feestdagen daar hebben en later reageren.
Ondertussen wel in bezwaar gegaan, screenshots van de chat gestuurd met de belofte van de verkoper, wat hij ook heeft gezegd over het niet in contact kunnen treden met dhl enzo. En dat ik me geen zorgen moet maken.
Vanochtend het besluit dat ze het nog steeds als invalid zien omdat ik geen bewijs kan leveren. Dus in hoger beroep gegaan maar ik heb gewoon geen bewijs, ik kan geen onderzoek starten via dhl. Heb dus niet gezegd dan eerder. Verkoper heeft m'n laatste bericht van paar dagen geleden nog niet gelezen.
Wat kan ik nog meer doen? Wat had ik moeten doen? Gaat om een bestelling van €54.😰🥺😳
Vraag
Deb78
Ben al een week of 2 bezig dus met de klantenservice van AE. Verschillende appeals, counter appeal, klacht ingediend over de verkoper, mailtjes gestuurd naar de verkoper door de klantenservice. Verkoper leest mijn berichtjes wel, antwoord niet. Krijg ook geen reactie nav de mailtjes van de klantenservice. Nav de appeals etc krijg ik telkens hetzelfde berichtje terug. Letterlijk dezelfde tekst ook. Dat ik bewijs moet leveren.
Mensen van de chat zeggen dat ik 9erfect bewijs heb geleverd, wat dhl zeg, wat de verkoper heeft gezegd en beloofd. Dat ze niet snappen waarom het nog niet is afgerond.
Wat kan ik nu nog doen? Ik heb betaald via Klarna en daar natuurlijk al aangegeven dat ik de bestelling niet ontvangen heb.
---------------------
Vraagje... Bestelling stond op niet geüpdatet, tijd voorbij. Na contact opgenomen te hebben met de verkoper kon hij zien dat het bezorgd zou zijn met dhl. Ik heb niks ontvangen. Contact op genomen met dhl. Zij kunnen geen onderzoek starten, alleen de verkoper. De verkoper zegt dat hij geen contact op kan nemen met dhl, alleen met de chinese maatschappij. En die zeggen bezorgd. Maar de verkoper heeft me in de chat beloofd een refund te geven. Ondertussen melding gekregen dat AliExpress het als bezorgd had gemeld, al stond dat nog niet zo bij de zending. Dus voor de zekerheid een dispute geopend. Verkoper reageert pas na een paar dagen met screenshot dat het geleverd zou zijn. Na openen van dispute enzo dus pas die belofte gedaan. Kon dat niet meer uploaden in dispute. Moest dus afwachten tot besluit.
Invalid omdat ik geen bewijs heb. Contact met verkoper, die zegt dat ik me geen zorgen moet maken. Dat ze nu feestdagen daar hebben en later reageren.
Ondertussen wel in bezwaar gegaan, screenshots van de chat gestuurd met de belofte van de verkoper, wat hij ook heeft gezegd over het niet in contact kunnen treden met dhl enzo. En dat ik me geen zorgen moet maken.
Vanochtend het besluit dat ze het nog steeds als invalid zien omdat ik geen bewijs kan leveren. Dus in hoger beroep gegaan maar ik heb gewoon geen bewijs, ik kan geen onderzoek starten via dhl. Heb dus niet gezegd dan eerder. Verkoper heeft m'n laatste bericht van paar dagen geleden nog niet gelezen.
Wat kan ik nog meer doen? Wat had ik moeten doen? Gaat om een bestelling van €54.😰🥺😳
Link naar reactie
Delen op andere sites
0 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.