Sjaak Geplaatst: 25 februari Delen Geplaatst: 25 februari Ik heb op 22 januari 2924 een bestelling gedaan bij Ali. Betaald via Ideal. Bewijs uiteraard aanwezig. Betaald aan Alipay EUROPE. In mijn account is de bestelling niet geregistreerd. Ik heb heel gechat, maar dat helpt niet met een, chatten met een computer. Ik heb nooit mijn bestelling € 178,50 ontvangen. Als ik chat wordt ik verwezen naar een pagina waar ik mijn ordernr. kan ingeven., maar dat heb ik niet. Nummers die op het afschrift staan, geprobeerd in te voeren, wordt niet geaccepteerd. Bankrek. nr. opgeven is ook een middel, maar ik heb betaald met Ideal, en mijn bankrekening nr. van de ING kan daar niet ingevuld worden. Ook de leverancier een bericht gestuurd, die schrijft nooit een opdracht te hebben ontvangen. Ik kan dus nergens mij vraag kwijt, wellicht hier. Ik heb een aantoonvbaar bankafschtrift. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.