Ik heb het nu al regelmatig mee gemaakt dat ze zeggen dat het pakket is gestuurd en dat je maar moet controleren bij post.nl
Doe zoals de foto aangeeft om dat te controleren.
De laatste foto is voor jou het bewijs dat het nooit overhandig is bij post.nl
daarvan moet je een screenshot van maken als bewijs!
Ga verder niet in discussie met de callcenter medewerker(ster) en zeg het volgende kopier en plakken!
Before I start with you, I would first like to explain that I have several items (to many)
with same problem for the past few weeks.And don't tell me I have to call PostNL every time
That's what you hear every time from a call center ,Contact PostNL
Once again why they never got the package.The tracking number is from Cainiao post
not from post.nl .I'm warning you that you're about to fly.I will not tolerate discussion about this!
I'm having too many discussions here already, with all call center employees.
And I have been proven right on all requests
houden ze voet bij stuk!
*Cainiao commits fraud how they work post.nl is aware of this problem
*They say they sent to PostNL.But that is not true. So that is why it is fraud
*And now you say that I have to contact PostNL.
Why they have not received it and they never will receive it
*And don't write your problem To me
While you are there to solve the problems
*Several packages have gone wrong and it all turns out to be the same
In other words it's not the first time That this happend to me
*Don't tell me I have to call PostNL every time
That's what you hear every time from a call center ,Contact PostNL
Once again why they never got the package
*I cannot reach a callcenter of Cainiao and not on thier website, I cannot ask
anything no mail or something else
And most importantly, it's not my problem!
I see in your system.That part between customs in the Netherlands
and shipping to my house
That is not correct because PostNL will then provide a new tracking number
at that time.And that part has no Track & Trace number from PostNL
And you and your system keep claiming that I have to report to PostNL
And your system also does not indicate what the new PostNL Track and Trace number is
BLIJF HET HERHALEN EN GEEF NIET OP!!!!!!
Je krijgt een medewerker uit india aan de lijn ze proberen je af te wimpelen
Het nare van dit verhaal is dat je dat bij iedere shop een klacht moet doen als je meerdere pakketten hebt laten sturen!
Vraag
nostradamus
Hallo,
Ik heb het nu al regelmatig mee gemaakt dat ze zeggen dat het pakket is gestuurd en dat je maar moet controleren bij post.nl
Doe zoals de foto aangeeft om dat te controleren.
De laatste foto is voor jou het bewijs dat het nooit overhandig is bij post.nl
daarvan moet je een screenshot van maken als bewijs!
Ga verder niet in discussie met de callcenter medewerker(ster) en zeg het volgende kopier en plakken!
Before I start with you, I would first like to explain that I have several items (to many)
with same problem for the past few weeks.And don't tell me I have to call PostNL every time
That's what you hear every time from a call center ,Contact PostNL
Once again why they never got the package.The tracking number is from Cainiao post
not from post.nl .I'm warning you that you're about to fly.I will not tolerate discussion about this!
I'm having too many discussions here already, with all call center employees.
And I have been proven right on all requests
houden ze voet bij stuk!
*Cainiao commits fraud how they work post.nl is aware of this problem
*They say they sent to PostNL.But that is not true. So that is why it is fraud
*And now you say that I have to contact PostNL.
Why they have not received it and they never will receive it
*And don't write your problem To me
While you are there to solve the problems
*Several packages have gone wrong and it all turns out to be the same
In other words it's not the first time That this happend to me
*Don't tell me I have to call PostNL every time
That's what you hear every time from a call center ,Contact PostNL
Once again why they never got the package
*I cannot reach a callcenter of Cainiao and not on thier website, I cannot ask
anything no mail or something else
And most importantly, it's not my problem!
I see in your system.That part between customs in the Netherlands
and shipping to my house
That is not correct because PostNL will then provide a new tracking number
at that time.And that part has no Track & Trace number from PostNL
And you and your system keep claiming that I have to report to PostNL
And your system also does not indicate what the new PostNL Track and Trace number is
BLIJF HET HERHALEN EN GEEF NIET OP!!!!!!
Je krijgt een medewerker uit india aan de lijn ze proberen je af te wimpelen
Het nare van dit verhaal is dat je dat bij iedere shop een klacht moet doen als je meerdere pakketten hebt laten sturen!
Graag gedaan en veel s6 allen
Tracking voor wereldwijde expresverzending
Link naar reactie
Delen op andere sites
0 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.