Nietsje Geplaatst: 22 augustus Delen Geplaatst: 22 augustus Hello Google bracht mij bij jullie en Ruud trok mijn aandacht ! Per direct 10/10 voor jou Ruud - jij schrijft exact zoals het er aan toegaat Ik zelf ben meer dan 10 jaren klant bij Aliexpress met meer dan duizend aankopen. Te gek wat ik er koop - van potloden , vijzen tot zwaar en groot materiaal. Vanaf 2020 krijgt Aliexpress een score van 110/100 In den beginne 2010 a 2015 gingen er veel pakjes verloren , echter Aliexpress betaalde mij snel en keurig het niet ontvangen pakje. Criminelen kom je overal tegen - tot op heden heb ik altijd kunnen recupereren , maar niet meteen evident en veel werk mee. Maar ze worden talrijker op Aliexpress -- kan / wil Aliexpress niet beteugelen. Korte vraag aan Ruud. Aliexpress beschikt over mogelijkheden om criminelen te melden , na 3 dagen of 10 plus na verzending en van dies meer - psst criminelen verzenden niet veel ! ! ! Bestaat er een directe - snelle melding mogelijkheid ? Tot morgen of zo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.