Tiny Geplaatst: 12 juli 2021 Delen Geplaatst: 12 juli 2021 Ik vraag mij af hoe het zit met de producten die ik nog voor 1 juli besteld had en nog niet ontvangen heb. Kan ik daar zelf de btw voor aanmelden? En hoe doe je dat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Martijn Geplaatst: 12 juli 2021 Delen Geplaatst: 12 juli 2021 Hoi Tiny, In dat geval is de BTW inderdaad nog niet verrekend voor je pakketjes. Je hoeft daar alleen zelf niets voor te doen. Tenminste, behalve betalen. Zodra een pakketje de grens overkomt en Btw moet afdragen, is het aan de postbezorger om het pakketje naar de douane te brengen. Vervolgens wordt er bepaald hoeveel jouw Btw-bedrag moet zijn. Vervolgens ontvang je bericht van je pakketjesbezorger. Je kunt dus gewoon afwachten op bericht van de pakketbezorger. Worden je pakketjes gewoon nog bezorgd, dan betaal je geen Btw. 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Tiny Geplaatst: 12 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 12 juli 2021 4 minuten geleden, Martijn zei: Hoi Tiny, In dat geval is de BTW inderdaad nog niet verrekend voor je pakketjes. Je hoeft daar alleen zelf niets voor te doen. Tenminste, behalve betalen. Zodra een pakketje de grens overkomt en Btw moet afdragen, is het aan de postbezorger om het pakketje naar de douane te brengen. Vervolgens wordt er bepaald hoeveel jouw Btw-bedrag moet zijn. Vervolgens ontvang je bericht van je pakketjesbezorger. Je kunt dus gewoon afwachten op bericht van de pakketbezorger. Worden je pakketjes gewoon nog bezorgd, dan betaal je geen Btw. Ik zie dat de pakketjes bij de douane zijn, dan ben ik benieuwd wat de kosten zullen zijn want het gaat om kleine bedragen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Martijn Geplaatst: 12 juli 2021 Delen Geplaatst: 12 juli 2021 Laat het hier even weten zodra je de pakketjes in huis hebt. Je hebt kans dat je nu wel wat hogere inklaringskosten betaalt, omdat de BTW dus afgedragen moet worden. Ik ben heel erg benieuwd naar je ervaring! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Tiny Geplaatst: 12 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 12 juli 2021 Zal ik u zeker laten weten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
Tiny
Ik vraag mij af hoe het zit met de producten die ik nog voor 1 juli besteld had en nog niet ontvangen heb. Kan ik daar zelf de btw voor aanmelden? En hoe doe je dat?
Link naar reactie
Delen op andere sites
4 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.