Alle activiteit
Deze stream update zichzelf
- Vandaag
-
Scotmicky12 startte met het volgen van Stel jezelf voor - Bij deze en Tapeko
-
Geef je woonkamer een indrukwekkende en moderne uitstraling met 3D-fotobehang uit de collectie van Tapeko https://tapeko.nl/populaire-fotobehang/3d-fotobehang/attribute-room-woonkamer/ . Dit unieke behang voegt diepte en karakter toe aan je interieur, waardoor een gewone ruimte verandert in een visueel spektakel. Met een breed scala aan ontwerpen, van abstracte patronen tot levensechte landschappen, biedt Tapeko voor elke smaak en stijl iets unieks. Onze 3D-fotobehang is perfect voor de woonkamer en geeft een gevoel van ruimte en dynamiek. Dankzij hoogwaardige materialen en geavanceerde printtechnologie geniet je van levendige kleuren en scherpe details. Bovendien is het behang eenvoudig aan te brengen en duurzaam, zodat je lang kunt genieten van een prachtig resultaat. Ontdek het volledige assortiment op de website van Tapeko en kies het perfecte 3D-fotobehang om je woonkamer een exclusieve en stijlvolle uitstraling te geven!
- Gisteren
-
J.Keulen werd lid van de community
-
Hallo, Is het verantwoord om bij Allibaba een keyboard te kopen, als ik om foto's van het artikel vraag krijg ik deze ook, maar er wordt steeds om mijn whatsapp nummer gevraagd. Heb ook gevraagd of mijn emailadres niet voldoende is, ze zeggen dat het whatsapp nummer nodig is voor een betere en snellere afhandeling van de aankoop. Kan iemand mij advies geven, alvast bedankt. Mvg J.Keulen
- Afgelopen week
-
Scotmicky12 werd lid van de community
-
Geachte forumleden, ik heb regelmatig AliExpress aanbevolen omdat ze met name goedkope computer spullen hebben. Maar omdat ik nu een wel heel negatieve reactie heb gekregen van hun besloten mijn account te verwijderen bij AliExpress aangezien ik daar nooit meer iets zal gaan bestellen. Wat is gebeurt: Om mijn tweede monitor te kunnen gebruiken met al mijn computers had ik een VGA 4 x in naar 1 x uit kastje besteld met verzenkosten en al nog geen € 10,-. Ik heb dit echter nooit ontvangen en moet bewijs aanleveren voor het feit dat ik het niet ontvangen heb. Nu is het pakketje door de USPD ( United Service Post Department - Amerikaanse post ) zogezegd bezorgt terwijl ik in Nederland woon ?????? Dit heb ik AliExpress zo laten zien aan de hand van screen afdrukken van mijn telefoon maar ze weigeren stug mijn geld terug te geven. Nu lig ik niet wakker van € 10,- maar het hadden er ook € 150,- kunnen zijn en het feit dat de bewijs last ligt bij mij ipv bij de verzender is met name wat er niet klopt. Wees gewaarschuwd dat als je niks ontvangt ook je geld kwijt kan zijn. mvg Gerard.
- Eerdere
-
Elianlix werd lid van de community
-
bizdveRiz werd lid van de community
-
Williamphype werd lid van de community
-
Wanneer werkt Kopersbescherming?
Hans1e plaatste een topic in Product ervaring (AliExpress en andere shops)
Op 17 sep heb ik op AliExpress een Li-ion batterij besteld en 37 euro betaald. Dezelfde avond zie ik een batterij van 55 euro met levering vanuit Frankrijk met veel kortere levertijd. Ik heb de bestelling direct geannuleerd en de restitutie binnen enkele seconden ontvangen, 100% service. De levering van Frankrijk gaat minder voorspoedig. Op 23 sep ontvang ik het verzendingsnummer van DHL. Hierop staat een vreemde opmerking: "Return DI RETURN ONLY, NOT FOR SALE" Mijn vragen hierover blijven onbeantwoord. DHL blijft hangen op status Zending niet ontvangen of verwerkt. De toeleverancier biedt me een restitutie aan van 15 euro voor de vertraagde levering. Deze heb ik (helaas) geaccepteerd. Op 1 nov wordt mijn bestelling door Aliexpress op voltooid gezet zonder dat het product geleverd is!! Via het helpcentrum heb ik geprobeerd met aanspraak op Kopersbescherming mijn geld terug te krijgen. Na 4 escalaties naar het hogere echelon heb ik al het geld wat ik heb bijbetaald terug gekregen. Het geld/bonus van de geannuleerde batterij uit China heb ik nog niet terug gezien. De uitleg van het hogere echelon bevat fouten Opnieuw een antwoord gekregen wat niet klopt: "Samengevat is de €17,63 die je daadwerkelijk hebt betaald voor deze bestelling volledig teruggestort op je rekening. Met geen woord wordt de gebruikte bonus twv 37 euro, verworven via aankoop en annulering op 17 sep,de dag van aankoop deze order, genoemd!!! Ondanks dat in mijn account de order en de restitutie op voltooid staat, blijf ik hoop houden.... -
Ik kocht er voor een vriend een eenvoudig setje ( achter oors ) op Aliexpress voor net geen 21 euro , all in. De luxe verpakt en binnen de week geleverd , oplaadbaar 30-40 uur batterij power ,mooi afgewerkte oortjes + laadhub en 6 te kiezen silicone pads en opladen is een makkie. Deze ervaren persoon is vol lof over de qty van deze set en gebruikt ze voor hobby tuinieren na 2 keer verlies van 1 toestel op korte tijd . Hij laat me ook weten dat tv/radio enz loepzuiver doorkomen. Buiten ook geen stoor of windgeluiden. Blijkbaar kan het ook goedkoop ,comfortdabel en weltevreden + ver weg van de (te) peperdure high end toestelletjes ! https://nl.aliexpress.com/item/1005006014138198.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.10.618879d2YdMmBR&gatewayAdapt=glo2nl
-
Wat heb ik mij toch laten vangen! Nou, een klant van ons in de supermarkt reed met zo'n klein elektrisch vouwfietsje. Had haar zoon gekocht bij..idd.. AliExpress . Nou ik heb de fiets weleens nodig want ik woon in een drukke badplaats in België. In de zomermaanden met de auto even naar de stad is onbegonnen werk. Openbaar vervoer zit propvol. Dus, dit was dé oplossing voor mij. Ik heb dus zo'n fietsje gekocht ruim 6 weken, en uiteraard betaald. Maar er gebeurt dus helemaal niets. Ik kreeg idd eerst een paar mails, standaard, bestelling ontvangen, bestelling wordt voorbereid, bestelling verzonden etc. Ook een ''track and trace'' werd gegeven. Doch, na dag 3 ofzo bleef deze staan waar ie staat. Géén updates meer. Eerst chat verzonden. Status staat nog steeds op ongelezen. Door veel zoekwerk email adres gevonden. Gemaild, in het Engels dan maar. GEEN reactie. Dus, ik vrees centen kwijt. Kende de reputatie niet van deze AliExpress. Nu dus wel, en vorige week vertelde ik dit gebeuren aan een collega. Deze zijn reactie was onmiddellijk van;'' wie koopt daar nu bij?''. Gelukkig geen al te hoog bedrag, maar het is zuur geld. Ik word 67, kom niets tekort en ga nog 3 dagen per week werken. Dan is dit een kaakslag. Want wie zit hier allemaal achter? Een kaakslag omdat ik mijn vertrouwen weet geschonden. Dus idd mensen. Trap er niet in. Ik ben heel vertrouwd met het internet en al zijn problemen. Toch heb ik mij laten vangen. Mensen zonder scrupules, dat is wel duidelijk. Hopelijk is karma echt wel een b¢tc¥...Men weze gewaarschuwd!
-
Dat weet ik, maar wie is de beheerder? Ruud geloof ik niet meer. Al heel lang niks gehoord van hem.
-
Alleen een beheerder van het forum Jomulder.
-
Hier schrik ik toch ff.... er waren even 249 nieuwe berichten geplaatst. Dus ik kijk op het forum 🙈🙈 1 en al reclame/spam wat niks met AliExpress te maken heeft. Wie kan deze berichten verwijderen??
-
Is dit opgelost? Of nog niet?
-
Gisteravond een bestelling geselecteerd, die ik later in de week zou bestellen. Ik mocht een gratis product uitkiezen en koos voor een paar sokken. Vandaag zou ik de bestelling plaatsen en zag dat de paar sokken UITVERKOCHT zijn. Later zag ik dezelfe sokken vor 1,75, maar ik ga niet betalen ervoor, want ik mocht het als cadeau. Shein, wat ga je hieraan doen????????????? Ik heb nog recht op mijn cadeau of niet/
-
In Augustus bestelde ik 4 wespen vangers .er werden er maar 2 geleverd. Ik heb een dispuut hier over gestart en opname gestuurd van de opening van mijn pakket. Dit is door aliexpress niet als bewijs aanvaard. Geld is niet terugbetaald. Ik overweeg om daar niet meer te kopen en al mijn bekende aan te raden om daar weg te blijven. De verkoper is Zhenyi-01 store
-
Edwards Perla wijzigde zijn profielfoto
-
Pas op voor Yourmart Store
Nietsje reageerde op eric30's topic in Product ervaring (AliExpress en andere shops)
Hello eric30 Middels die dispute heb je toch je geld terug gekregen - of niet ! Awel awel - Exact wat ik bedoelde in mijn °Stel jezelf voor° Aliexpress moet dringend een snelle melding mogelijkheid ter beschikking stellen. Want die criminelen worden niet aangepakt - China weet niet eens waar Spanje ligt ! -
Hello Google bracht mij bij jullie en Ruud trok mijn aandacht ! Per direct 10/10 voor jou Ruud - jij schrijft exact zoals het er aan toegaat Ik zelf ben meer dan 10 jaren klant bij Aliexpress met meer dan duizend aankopen. Te gek wat ik er koop - van potloden , vijzen tot zwaar en groot materiaal. Vanaf 2020 krijgt Aliexpress een score van 110/100 In den beginne 2010 a 2015 gingen er veel pakjes verloren , echter Aliexpress betaalde mij snel en keurig het niet ontvangen pakje. Criminelen kom je overal tegen - tot op heden heb ik altijd kunnen recupereren , maar niet meteen evident en veel werk mee. Maar ze worden talrijker op Aliexpress -- kan / wil Aliexpress niet beteugelen. Korte vraag aan Ruud. Aliexpress beschikt over mogelijkheden om criminelen te melden , na 3 dagen of 10 plus na verzending en van dies meer - psst criminelen verzenden niet veel ! ! ! Bestaat er een directe - snelle melding mogelijkheid ? Tot morgen of zo
-
Nietsje wijzigde zijn profielfoto
-
Toslink optische splitter.
emma reageerde op De-witte's topic in Product ervaring (AliExpress en andere shops)
De eerste splitter deed niets .nog een aangeschaft exact dezelfde en alles werkt nu prima Dus tv connecter voor hoorapparaten zit op de optische kabel splitter en de Sennheiser Geen geluids verlies .Het werkt heel goed -
Toslink optische splitter.
De-witte reageerde op De-witte's topic in Product ervaring (AliExpress en andere shops)
Enne Emma heb je al een update over hoe het verder gegaan is met je splitter(s) ? -
Ik kan niet bestellen meer omdat ik ziet in blacklist
-
@Cindy ik heb hetzelfde probleem, hoe heb je dit opgelost?
-
Toslink optische splitter.
emma reageerde op De-witte's topic in Product ervaring (AliExpress en andere shops)
ga ik doen dank -
Toslink optische splitter.
De-witte reageerde op De-witte's topic in Product ervaring (AliExpress en andere shops)
Mooi, je zou ook nog de stekkers van je streamer en de Sennheiser kunnen omwisselen om te kijken of dan jou streamer niet meer werkt en de Sennheiser wel. Dan weet je ook zeker dat de splitter stuk is anders is de Sennheiser echt niet in orde. Gr Gerard. -
Toslink optische splitter.
emma reageerde op De-witte's topic in Product ervaring (AliExpress en andere shops)
ja beschermkapje is er afgehaald Ik heb de duo tosti splitter en nu een dure besteld.Swiss Sonic