Ga naar inhoud

Alle activiteit

Deze stream update zichzelf

  1. Gisteren
  2. Afgelopen week
  3. Eerdere
  4. Beste. Vanwege drukte heeft PostNL mijn pakket niet op mijn adres afgeleverd, maar gedropt bij GSM SHOP OSS Burgwal 18 5341CR OSS Dit moest ik ophalen voor 8 januari, maar dat was niet mogelijk omdat ik niet thuis was (vakantie) Volgens mij betreft het bestelling 3046976765504685 Nu zou het op Shipping address POSTBUS 7037 3109AA SCHIEDAM liggen. ( 13 januari) Is het mogelijk om het nog eens door te sturen. PostNL had het gewoon moeten afleveren op het afleveradres. Met vriendelijke groet Bianco Pusters
  5. In december 2024 heb ik een bestelling geplaatst bij AliExpress ter waarde van €149,-, en deze bestelling zou vanuit Frankrijk geleverd worden. Meteen nadat de bestelling was geplaatst, ontving ik een bericht, vermoedelijk van de leverancier of van AliExpress, dat de levering niet vanuit Frankrijk zou plaatsvinden, maar vanuit China. Dit zou volgens hen gunstiger voor mij uitpakken in verband met douaneformaliteiten. Dit bericht wekte bij mij direct wantrouwen, omdat het erop leek dat er iets niet klopte. Ik heb daarop onmiddellijk contact opgenomen met AliExpress en aangegeven dat ik het niet vertrouwde en de bestelling wilde annuleren. Een dag later verscheen er bij mijn gegevens dat er een restitutie zou plaatsvinden. Ik ging ervan uit dat de aankoopbescherming klopte en vertrouwde erop dat het in orde zou komen. Achteraf blijkt dit echter ijdele hoop te zijn geweest. Na veelvuldig contact met de helpline van AliExpress en talloze irrelevante vragen en antwoorden, is mijn vertrouwen in AliExpress vrijwel tot het nulpunt gedaald. Dit is des te schrijnender, omdat ik al 10 jaar een trouwe klant ben en gedurende die tijd duizenden euro’s via hun platform heb besteed. Ik ben vastbesloten om AliExpress te blijven benaderen over dit dispuut, want ik wil mijn €149,- terug. Daarnaast verwacht ik een verontschuldiging voor hun laakbare gedrag jegens mij en een gebaar dat ertoe kan bijdragen dat ik mijn vertrouwen in AliExpress wellicht weer kan herstellen. In December, I placed an order with AliExpress for €149,-, and this order was supposed to be delivered from France. Immediately after placing the order, I received a message, presumably from the supplier or AliExpress, stating that the delivery would not take place from France but from China instead. According to them, this would be more beneficial for me due to customs formalities. This message raised my suspicions, as it seemed something was not right. I promptly contacted AliExpress to express my concerns and requested to cancel the order. A day later, my account showed that a refund would be issued. I trusted their buyer protection and assumed everything would be resolved. However, this turned out to be wishful thinking. After numerous chats with the AliExpress helpline and countless irrelevant questions and answers, my trust in AliExpress has almost completely disappeared. This is especially disappointing since I have been a loyal customer for 10 years and have spent thousands of euros on their platform during that time. I am determined to keep pursuing this dispute with AliExpress because I want my €149,- refunded. Additionally, I expect an apology for their unacceptable behavior towards me and a gesture that could help restore my trust in AliExpress.
  6. beste Gerard, dit heb ik ook aan de hand, mijn bestelling is nooit aangekomen, nu moet ik de bewijslast aanleveren dat het nooit bezorgd is, heb ze ook idd screenshots gestuurd, maar ze willen n officieel document met stempels handtekening van de vervoerder, nu weten ze natuurlijk best dat je als ontvanger geen enkel bewijs kan krijgen de verkopende partij moet n verzoek/onderzoek aanvragen/ indienen bij de vervoerder, dit zijn internationale afspraken die gemaakt zijn onder vervoersbedrijven, vind het behoorlijk zwak van Ali, om het op deze manier te spelen, zijn er meer die hier last van hebben gehad en wat kun je er zowel tegen doen het is idd wat je zegt als je niks ontvangt ben je ook je geld kwijt gr Mo
  7. Tja mensen ik heb mijn account bij AliExpress beëindigd. Ik was een gouden klant met rond de circa 1000 euro bestelde spullen door de jaren heen en ben altijd goed en eerlijk behandeld net zoals ik hun ook behandeld heb. Gelijk bij ontvangst, na de controle gemeld dat de artikelen ontvangen waren en indien ok ook een positieve reactie achter gelaten. Het was dan ook een kwestie van tijd dat het eens fout moest lopen. AliExpress gaf aan artikel bezorgt en ontvangen ( alles bij elkaar iets van circa 6,00 euro ) terwijl dit niet zo was. Dus een klacht ingediend met het bewijs dat zei zegen het is geleverd terwijl de trackingcode zegt "aangemeld maar nog niet in het systeem" welke door hun werdt afgewezen. Waarop ik in beroep ging dat ook weer afgewezen werdt door hun. Ze zeiden botweg het is geleverd dus kijk maar bij je buren of de bezorger waar het is maar wij zijn er klaar mee. Maar ik was er helemaal niet klaar mee want stel dat dit nou een complete order voor een nieuwe pc was geweest van circa 500,- euro. Nu lig ik absoluut niet wakker van 6,- euro maar ik bestelde regelmatig veel duurder spullen van 100,- euro of zelfs nog meer. En als je dan op deze manier afgeschreven wordt door hun, dan sta je toch echt wel mooi te kijken nietwaar? Op Trustpilot een negatieve review geplaatst waarop ze in actie kwamen en de bestel code wilde weten van het artikel of anders klopte mijn verhaal niet en werdt de klacht niet serieus genomen. Ik voelde mij door hun behandeld als een dief, leugenaar en bedrieger. Precies de reden om mijn account te beëindigen en waardoor ik dus ook het bestel code nummer niet meer kon vinden want het account was wel gelijk verwijderd. Gelukkig had ik kort van te voren een filmpje gemaakt van al mijn bestelde artikelen door de jaren heen waardoor ik de code kon achterhalen en deze alsnog aan hun gemeld heb. Ze hebben besloten mij als ik een nieuw account zou aanmaken en ik hun het account ID zou geven mij schadeloos te stellen door een tegoed coupon van het bestelde artikel. Intussen tijd kreeg ik bericht in de Post.NL app dat er een brievenbus pakketje aan zat te komen maar door de feestdagen de bezorging vertraagd zou zijn, voila het bewijs dat het dus nog Niet bezorgt was want dit was het enige pakketje wat nog geleverd zou moeten worden en het bleek dit ook inderdaad te zijn. Eind goed al goed, NEEN beste mensen zeker niet, mijn account blijft opgeheven en ik zal nooit meer iets bij hun bestellen omdat ik nu eenmaal zo in elkaar steekt. Ieder moet voor zijn eigen uitmaken wat hij er van vind maar stel dit was iets geweest van honderd euro of meer en dan zo behandeld worden terwijl je een Gouden klant was. Deze ezel ( Me, myself and I ) stoot zich maar 1 keer aan dezelfde steen. Let wel als je hier iets besteld en Post.NL zegt het is bezorgt terwijl dit niet zo is heb je exact hetzelfde probleem, het is alleen dichter bij huis dan van AliExpress vanuit China. Nu zullen de meeste van jullie dit een sterk overdreven reactie van mij vinden, en ieder mag er het zijne van denken maar als je voor circa 1000 euro al besteld heb dan wens ik niet op zo een manier door hun behandeld te worden alsof ik een bedrieger / oplichter was en ik het zelf maar moest uitzoeken hoe en waar mijn pakketje was. Dus The End AliExpress en kan bij deze ook mijn account hier verwijderd worden. Alles wat ik geschreven heb mag natuurlijk blijven bestaan want wat gebeurt is, is nu eenmaal gebeurd en was een heel grote fan van AliExpress net zoals ik een fan ben van onze lokale Actions ( de groot inkopers van AliExpress leveranciers ). Mag ik een ieder een succesvol 2025 wensen en hopelijk blijft Julie deze AliExpress ellende bespaard. Mvg Gerard.
  8. Ik heb het nu ook voor, ik heb iets besteld en betaald, het geld is van mijn rekening af. Ik heb geen ontvangstbevestiging gekregen via mail en ik krijg niets te zien in mijn account dat ik iets besteld heb. Ik weet dus ook niet bij welke winkel ik heb besteld want dat staat altijd in die bevestigingsmail. Hoe neem ik contact op met Ali expres om mijn geld terug te krijgen.
  9. Hallo, Is het verantwoord om bij Allibaba een keyboard te kopen, als ik om foto's van het artikel vraag krijg ik deze ook, maar er wordt steeds om mijn whatsapp nummer gevraagd. Heb ook gevraagd of mijn emailadres niet voldoende is, ze zeggen dat het whatsapp nummer nodig is voor een betere en snellere afhandeling van de aankoop. Kan iemand mij advies geven, alvast bedankt. Mvg J.Keulen
  10. Geachte forumleden, ik heb regelmatig AliExpress aanbevolen omdat ze met name goedkope computer spullen hebben. Maar omdat ik nu een wel heel negatieve reactie heb gekregen van hun besloten mijn account te verwijderen bij AliExpress aangezien ik daar nooit meer iets zal gaan bestellen. Wat is gebeurt: Om mijn tweede monitor te kunnen gebruiken met al mijn computers had ik een VGA 4 x in naar 1 x uit kastje besteld met verzenkosten en al nog geen € 10,-. Ik heb dit echter nooit ontvangen en moet bewijs aanleveren voor het feit dat ik het niet ontvangen heb. Nu is het pakketje door de USPD ( United Service Post Department - Amerikaanse post ) zogezegd bezorgt terwijl ik in Nederland woon ?????? Dit heb ik AliExpress zo laten zien aan de hand van screen afdrukken van mijn telefoon maar ze weigeren stug mijn geld terug te geven. Nu lig ik niet wakker van € 10,- maar het hadden er ook € 150,- kunnen zijn en het feit dat de bewijs last ligt bij mij ipv bij de verzender is met name wat er niet klopt. Wees gewaarschuwd dat als je niks ontvangt ook je geld kwijt kan zijn. mvg Gerard.
  11. Op 17 sep heb ik op AliExpress een Li-ion batterij besteld en 37 euro betaald. Dezelfde avond zie ik een batterij van 55 euro met levering vanuit Frankrijk met veel kortere levertijd. Ik heb de bestelling direct geannuleerd en de restitutie binnen enkele seconden ontvangen, 100% service. De levering van Frankrijk gaat minder voorspoedig. Op 23 sep ontvang ik het verzendingsnummer van DHL. Hierop staat een vreemde opmerking: "Return DI RETURN ONLY, NOT FOR SALE" Mijn vragen hierover blijven onbeantwoord. DHL blijft hangen op status Zending niet ontvangen of verwerkt. De toeleverancier biedt me een restitutie aan van 15 euro voor de vertraagde levering. Deze heb ik (helaas) geaccepteerd. Op 1 nov wordt mijn bestelling door Aliexpress op voltooid gezet zonder dat het product geleverd is!! Via het helpcentrum heb ik geprobeerd met aanspraak op Kopersbescherming mijn geld terug te krijgen. Na 4 escalaties naar het hogere echelon heb ik al het geld wat ik heb bijbetaald terug gekregen. Het geld/bonus van de geannuleerde batterij uit China heb ik nog niet terug gezien. De uitleg van het hogere echelon bevat fouten Opnieuw een antwoord gekregen wat niet klopt: "Samengevat is de €17,63 die je daadwerkelijk hebt betaald voor deze bestelling volledig teruggestort op je rekening. Met geen woord wordt de gebruikte bonus twv 37 euro, verworven via aankoop en annulering op 17 sep,de dag van aankoop deze order, genoemd!!! Ondanks dat in mijn account de order en de restitutie op voltooid staat, blijf ik hoop houden....
  12. Al meer als 10x opgelicht Moet het retour zenden Heb geen printer binnen 3 dagen Ik krijg niets terug van alliexpres Ik ontvang sokken 4x En kleine goedkoopste dingen Heb ik in 3a4 jaar nog nooit mee gemaakt
  13. Ik kocht er voor een vriend een eenvoudig setje ( achter oors ) op Aliexpress voor net geen 21 euro , all in. De luxe verpakt en binnen de week geleverd , oplaadbaar 30-40 uur batterij power ,mooi afgewerkte oortjes + laadhub en 6 te kiezen silicone pads en opladen is een makkie. Deze ervaren persoon is vol lof over de qty van deze set en gebruikt ze voor hobby tuinieren na 2 keer verlies van 1 toestel op korte tijd . Hij laat me ook weten dat tv/radio enz loepzuiver doorkomen. Buiten ook geen stoor of windgeluiden. Blijkbaar kan het ook goedkoop ,comfortdabel en weltevreden + ver weg van de (te) peperdure high end toestelletjes ! https://nl.aliexpress.com/item/1005006014138198.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.10.618879d2YdMmBR&gatewayAdapt=glo2nl
  14. Vraagje, als ik wat retour stuur naar Ali expres dan wordt het financieel gelijk afgewerkt en hoor je niets meer. Waarom controleer ze niet eerst dat pakket retour is
  15. Wat heb ik mij toch laten vangen! Nou, een klant van ons in de supermarkt reed met zo'n klein elektrisch vouwfietsje. Had haar zoon gekocht bij..idd.. AliExpress . Nou ik heb de fiets weleens nodig want ik woon in een drukke badplaats in België. In de zomermaanden met de auto even naar de stad is onbegonnen werk. Openbaar vervoer zit propvol. Dus, dit was dé oplossing voor mij. Ik heb dus zo'n fietsje gekocht ruim 6 weken, en uiteraard betaald. Maar er gebeurt dus helemaal niets. Ik kreeg idd eerst een paar mails, standaard, bestelling ontvangen, bestelling wordt voorbereid, bestelling verzonden etc. Ook een ''track and trace'' werd gegeven. Doch, na dag 3 ofzo bleef deze staan waar ie staat. Géén updates meer. Eerst chat verzonden. Status staat nog steeds op ongelezen. Door veel zoekwerk email adres gevonden. Gemaild, in het Engels dan maar. GEEN reactie. Dus, ik vrees centen kwijt. Kende de reputatie niet van deze AliExpress. Nu dus wel, en vorige week vertelde ik dit gebeuren aan een collega. Deze zijn reactie was onmiddellijk van;'' wie koopt daar nu bij?''. Gelukkig geen al te hoog bedrag, maar het is zuur geld. Ik word 67, kom niets tekort en ga nog 3 dagen per week werken. Dan is dit een kaakslag. Want wie zit hier allemaal achter? Een kaakslag omdat ik mijn vertrouwen weet geschonden. Dus idd mensen. Trap er niet in. Ik ben heel vertrouwd met het internet en al zijn problemen. Toch heb ik mij laten vangen. Mensen zonder scrupules, dat is wel duidelijk. Hopelijk is karma echt wel een b¢tc¥...Men weze gewaarschuwd!
  16. Dat weet ik, maar wie is de beheerder? Ruud geloof ik niet meer. Al heel lang niks gehoord van hem.
  17. Alleen een beheerder van het forum Jomulder.
  18. Hier schrik ik toch ff.... er waren even 249 nieuwe berichten geplaatst. Dus ik kijk op het forum 🙈🙈 1 en al reclame/spam wat niks met AliExpress te maken heeft. Wie kan deze berichten verwijderen??
  19. Gisteravond een bestelling geselecteerd, die ik later in de week zou bestellen. Ik mocht een gratis product uitkiezen en koos voor een paar sokken. Vandaag zou ik de bestelling plaatsen en zag dat de paar sokken UITVERKOCHT zijn. Later zag ik dezelfe sokken vor 1,75, maar ik ga niet betalen ervoor, want ik mocht het als cadeau. Shein, wat ga je hieraan doen????????????? Ik heb nog recht op mijn cadeau of niet/
  20. Mijn review wespenvangers niet geleverd. Aliexpress heeft vandaag 13 September alsnog mijn geld teruggegeven. Ik wil mijn review eerlijk aanpassen of verwijderen. Ik weet niet hoe ik dat moet doen. Ik ben nu tevreden over aliexpress
  21. In Augustus bestelde ik 4 wespen vangers .er werden er maar 2 geleverd. Ik heb een dispuut hier over gestart en opname gestuurd van de opening van mijn pakket. Dit is door aliexpress niet als bewijs aanvaard. Geld is niet terugbetaald. Ik overweeg om daar niet meer te kopen en al mijn bekende aan te raden om daar weg te blijven. De verkoper is Zhenyi-01 store
  22. Hello eric30 Middels die dispute heb je toch je geld terug gekregen - of niet ! Awel awel - Exact wat ik bedoelde in mijn °Stel jezelf voor° Aliexpress moet dringend een snelle melding mogelijkheid ter beschikking stellen. Want die criminelen worden niet aangepakt - China weet niet eens waar Spanje ligt !
  23. Hello Google bracht mij bij jullie en Ruud trok mijn aandacht ! Per direct 10/10 voor jou Ruud - jij schrijft exact zoals het er aan toegaat Ik zelf ben meer dan 10 jaren klant bij Aliexpress met meer dan duizend aankopen. Te gek wat ik er koop - van potloden , vijzen tot zwaar en groot materiaal. Vanaf 2020 krijgt Aliexpress een score van 110/100 In den beginne 2010 a 2015 gingen er veel pakjes verloren , echter Aliexpress betaalde mij snel en keurig het niet ontvangen pakje. Criminelen kom je overal tegen - tot op heden heb ik altijd kunnen recupereren , maar niet meteen evident en veel werk mee. Maar ze worden talrijker op Aliexpress -- kan / wil Aliexpress niet beteugelen. Korte vraag aan Ruud. Aliexpress beschikt over mogelijkheden om criminelen te melden , na 3 dagen of 10 plus na verzending en van dies meer - psst criminelen verzenden niet veel ! ! ! Bestaat er een directe - snelle melding mogelijkheid ? Tot morgen of zo
  24. De eerste splitter deed niets .nog een aangeschaft exact dezelfde en alles werkt nu prima Dus tv connecter voor hoorapparaten zit op de optische kabel splitter en de Sennheiser Geen geluids verlies .Het werkt heel goed
  25. Enne Emma heb je al een update over hoe het verder gegaan is met je splitter(s) ?
  26. Kiki

    Blacklist

    Ik kan niet bestellen meer omdat ik ziet in blacklist
  1. Laad meer activiteit
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden