Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

Munten op Aliexpress


Michelle

Vraag

Ik ben alweer een hele tijd klant bij Alie. Nu is mijn vraag het volgende : ik zag dat ik bij hen al duizenden " munten " heb " verzameld ". Je kunt er ook een spelletje ( met boom ) spelen en dat ook weer munten bij sparen. Maar wat moet je daarmee en wat heb je eraan?

Hebben jullie daar ervaring mee. Ik heb nog niet kunnen achterhalen wat je ermee kan. Inwisselen voor gratis producten lijkt me wel wat ,maar hen nog niet kunnen achterhalen of dat mogelijk is. Zal wel niet de bedoeling zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
1 uur geleden, Michelle zei:

Ik ben alweer een hele tijd klant bij Alie. Nu is mijn vraag het volgende : ik zag dat ik bij hen al duizenden " munten " heb " verzameld ". Je kunt er ook een spelletje ( met boom ) spelen en dat ook weer munten bij sparen. Maar wat moet je daarmee en wat heb je eraan?

Hebben jullie daar ervaring mee. Ik heb nog niet kunnen achterhalen wat je ermee kan. Inwisselen voor gratis producten lijkt me wel wat ,maar hen nog niet kunnen achterhalen of dat mogelijk is. Zal wel niet de bedoeling zijn.

Hoi @Michelle,

Ik "spaar" ook munten en heb er onderhand 20954 gespaard. Je kunt munten "inleveren" voor "extra" korting, alhoewel het zonder munten vaak goedkoper is. En gratis produkten ben ik (nog) niet tegen gekomen. 

Maar je bent ze ook zo kwijt als je er een tijdje niks met de munten doet en kun je weer van voren af aan beginnen 😏 Ik ben ze 1 keer kwijtgeraakt, voor een paar terug "moest" ik een artikel bestellen anders was ik ze ook kwijt. Ach...en ik bestel geregeld wat 😄 Dus daarom heb ik ook zoveel denk ik. 

Eigenlijk is het niet eens de moeite waard, zal ik maar zeggen, maar het wel leuk om te doen.

Groetjes Jolanda 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De munten kunnen soms met tijden goed zijn voor extra korting dan kan je via een Ali Express coupons kopen met munten 300 munten = €3 korting maar dan moet je wel voor minimaal €30 bestellen. Ze lopen van 100 tot 1000 maar die zijn erg zeldzaam. Tevens kan je met de munten ook nog 2%, 5% en 10% korting kopen met munten. Veel shops gaan tot 2% maar soms heb je mazzel. Nadat al die sales zijn afgelopen zullen ze wel weer komen die coupons. En hoe hoger je bent, ik ben diamant member krijg je ook nog extra korting op wat artikelen (35%) en soms zijn er artikelen bij die toch nog €10 goedkoper zijn dan het goedkoopste artikel. Dus elke dag je muntjes halen.

Er is weer een nieuw spelletje erbij gekomen voor extra Munten die zie je op jouw homepage.

Succes allemaal, bij vragen roepen ik ben één en al Ali Express geworden  Bas.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
7 uren geleden, Michelle zei:

Tja, als je eraan denkt oké.  Maar heb al zoveel munten dat ik er niet echt veel aandacht aan besteed. Momenteel ruim 35000 . En ook diamant lid waarbij ik  regelmatig extra korting krijg.

 

 

 

 

 

 

 

Idd als je al zoveel muntjes hebt ga je automatisch naar de boerderij voor nog meer muntjes. Maar vaak is iets kopen zonder muntjes goedkoper dan met muntjes 😂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hmmm munten,

Ik vind het eigenlijk wel een leuk concept ik koop vrijwel nooit producten van de munten pagina waar ik zogenaamd extra korting krijg met munten. Als ik ze inlever bij een bestelling is die 2% korting (bijvoorbeeld) toch weer mooi meegenomen. Ik gebruik de muntjes toch meestal wanneer het sale is en je ze op de munten pagina kan inwisselen voor coupons. Even over die wormen: Ja de wormen komen meestal niet gelijk naar het planten. Ik zou even terug gaan naar de plant wanneer deze bijna klaar is om de wormen eruit te halen. Zo krijg je alle munten die je kunt verdienen. 

Jacko

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden