Karel Geplaatst: 14 juli 2021 Delen Geplaatst: 14 juli 2021 Bij het track and trace staat vermeld dat het product gearriveerd is in Luik en vaak is het al in MEI daar en nog steeds niet afgeleverd, wat is er hier mis/fout Karel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Martijn Geplaatst: 14 juli 2021 Delen Geplaatst: 14 juli 2021 Hoi Karel, Begrijp ik goed dat je product in mei besteld is en dat je het nog niet binnen hebt? Dat is vervelend... Wat er precies aan de hand is weet ik natuurlijk niet. Dan zou je Bpost even moeten bellen (als je in België woont). Wat je sowieso even moet doen is kijken op je AliExpress account. Zorg dat je aan de bel trekt bij AliExpress vóórdat je kopersbescherming afloopt. Je kunt dan mogelijk nog op tijd een klacht indienen bij AliExpress en zodoende je geld terugkrijgen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Karel Geplaatst: 19 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2021 Op 14-7-2021 om 13:07, Martijn zei: Hoi Karel, Begrijp ik goed dat je product in mei besteld is en dat je het nog niet binnen hebt? Dat is vervelend... Wat er precies aan de hand is weet ik natuurlijk niet. Dan zou je Bpost even moeten bellen (als je in België woont). Wat je sowieso even moet doen is kijken op je AliExpress account. Zorg dat je aan de bel trekt bij AliExpress vóórdat je kopersbescherming afloopt. Je kunt dan mogelijk nog op tijd een klacht indienen bij AliExpress en zodoende je geld terugkrijgen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
Karel
Bij het track and trace staat vermeld dat het product gearriveerd is in Luik en vaak is het al in MEI daar en nog steeds niet afgeleverd, wat is er hier mis/fout
Karel
Link naar reactie
Delen op andere sites
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.