Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

Bestelling voor Juli besteld,nog steeds niet ontvangen


Mamski

Vraag

Ik heb in juni een bestelling gedaan, en dit zou via België gaan,dit werd heel snel verstuurd,maar tot op heden niet ontvangen, wat ik erg vreemd vind,ik kan het artikel ook niet meer terugvinden, ik had per ongeluk mijn Aliexpress App verwijderd,en daarna weer aangemaakt, kon geen enkele bestelling meer terugvinden, waar ik enorm van baal.is er een manier om dit terug te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi Mamski, dat is vervelend zeg..

Hoe je de bestellingen terugkrijgt weet ik niet zeker. Heb je wel hetzelfde account gebruikt bij inloggen in de app?

En als het op de app niet lukt, kan het mogelijk wel via je PC.

Probeer het daar nog eens! Dat zou moeten lukken 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Alles geprobeerd, krijg het niet terug,ik heb het nog kunnen volgen tot het bij douane was om in te klaren,wat ik al heel vreemd vond,Nu zie ik op mijn post app,de melding staan,IMEC Afdeling Inklaring,dat ik 4,00 Euro moet betalen voor inklaringskosten, maar pakket is nog niet op de postlocatie waar ik woon,afgeleverd,dus als t pakket geleverd is daar krijg ik bericht.Het gaat om sokken,waar ik € 3.89,+4.55 verzendkosten voor heb betaald, en het zou binnen 7 dagen  geleverd worden,ik heb deze bestelling 13 Juni gedaan,ik neem dus aan dat het om dat pakket gaat,daar ik geen andere bestelling heb lopen,alles bij alles snap ik er geen jota van.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden