Vera Geplaatst: 4 september 2021 Delen Geplaatst: 4 september 2021 Het is voor mij nog onduidelijk als er vat staat bij een product van allie-express, er dan ook nog inklaringskosten gaan bijkomen als het in Nederland aankomt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Jomulder Geplaatst: 4 september 2021 Delen Geplaatst: 4 september 2021 1 uur terug, Vera zei: Het is voor mij nog onduidelijk als er vat staat bij een product van allie-express, er dan ook nog inklaringskosten gaan bijkomen als het in Nederland aankomt? Aliexpress is aangesloten bij IOSS: dat betekent dat de btw al in de prijs zit en geen extra kosten, en ook geen import-kosten, mits je onder de €150 blijft. Daarboven betaal je invoer/inklaringskosten. Lees hier meer over op deze link https://chinafans.nl/btw-invoerrechten-gids/ groetjes Jolanda 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
Vera
Het is voor mij nog onduidelijk als er vat staat bij een product van allie-express, er dan ook nog inklaringskosten gaan bijkomen als het in Nederland aankomt?
Link naar reactie
Delen op andere sites
1 antwoord op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.