Martin Geplaatst: 7 december 2021 Delen Geplaatst: 7 december 2021 Kreeg zojuist deze mail, als ik klik op klik hier, kom ik gewoon bij de tracking uit. Ik moet als het goed is nog wel BTW betalen (150 euro + en Ali heeft de btw niet berekent na overleg) iemand eerder zn mail gehad? Wat houd het in? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Martijn224 Geplaatst: 7 december 2021 Delen Geplaatst: 7 december 2021 1 uur terug, Martin zei: Kreeg zojuist deze mail, als ik klik op klik hier, kom ik gewoon bij de tracking uit. Ik moet als het goed is nog wel BTW betalen (150 euro + en Ali heeft de btw niet berekent na overleg) iemand eerder zn mail gehad? Wat houd het in? Ik heb zoiets nog niet gehad. Misschien zoals staat aangegeven even contact met ze opnemen? Druk je wel op klik hier in de tekst i.p.v. op voorgang volgen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Martin Geplaatst: 7 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2021 5 minuten geleden, Martijn224 zei: Ik heb zoiets nog niet gehad. Misschien zoals staat aangegeven even contact met ze opnemen? Druk je wel op klik hier in de tekst i.p.v. op voorgang volgen? Uiteraard 😉 Ik ga het zien 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Martin Geplaatst: 8 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2021 Vandaag binnengekomen zonder problemen en zelfs zonder BTW te hebben betaald (ja zelfs via Ali niet ;)) 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Jomulder Geplaatst: 8 december 2021 Delen Geplaatst: 8 december 2021 1 uur geleden, Martin zei: Vandaag binnengekomen zonder problemen en zelfs zonder BTW te hebben betaald (ja zelfs via Ali niet ;)) Misschien was het een nepmail? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Martin Geplaatst: 8 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2021 4 minuten geleden, Jomulder zei: Misschien was het een nepmail? Nee haha dat zeker niet 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Jomulder Geplaatst: 10 december 2021 Delen Geplaatst: 10 december 2021 Op 8-12-2021 om 22:58, Martin zei: Nee haha dat zeker niet Gelukkig maar want je kunt niet voorzichtig genoeg zijn tegenwoordig. Fijne dag Groetjes Jolanda Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
Martin
Kreeg zojuist deze mail, als ik klik op klik hier, kom ik gewoon bij de tracking uit.
Ik moet als het goed is nog wel BTW betalen (150 euro + en Ali heeft de btw niet berekent na overleg)
iemand eerder zn mail gehad? Wat houd het in?
Link naar reactie
Delen op andere sites
6 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.