Smoglyyy91 Geplaatst: 26 december 2021 Delen Geplaatst: 26 december 2021 Hallo, Ik heb vanmorgen een bestelling bij Aliexpres gedaan. Maar op de een of andere manier, is hier in mijn account geen bevestiging van en in mijn mail ook niet. Ik heb er wel voor betaald, het geld is van mijn bankrekening af. Heb met ideal betaald omdat ik momenteel niet in mijn paypall kom Geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice. Met translate lukt het wel. Maar er word gezegd dat ook zij geen bestelling van mij hebben gezien. Vind dit erg vreemd. Hoop dat iemand mij kan helpen, wil graag mijn geld terug. Terug storten gaat natuurlijk niet, omdat het geen incasso was. Zou mijn bank mij hiermee kunnen helpen? Met vriendelijke groet, Melissa Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Sip2608 Geplaatst: 26 december 2021 Delen Geplaatst: 26 december 2021 Je moet goed zoeken waar het tussen staat ik had er ook problemen mee. Kijk is in je berichten die op Alie staan er veel maar ook dat wat jij besteld hebt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Smoglyyy91 Geplaatst: 26 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2021 Bedankt voor je reactie. Maar ik was zelf weer beetje blond. Had schijnbaar al een account, had ik daar de bestelling mee gedaan. En een nieuw account gemaakt daardoor zag ik die bestelling niet. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
Smoglyyy91
Hallo,
Ik heb vanmorgen een bestelling bij Aliexpres gedaan.
Maar op de een of andere manier, is hier in mijn account geen bevestiging van en in mijn mail ook niet.
Ik heb er wel voor betaald, het geld is van mijn bankrekening af.
Heb met ideal betaald omdat ik momenteel niet in mijn paypall kom
Geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice.
Met translate lukt het wel.
Maar er word gezegd dat ook zij geen bestelling van mij hebben gezien.
Vind dit erg vreemd.
Hoop dat iemand mij kan helpen, wil graag mijn geld terug.
Terug storten gaat natuurlijk niet, omdat het geen incasso was.
Zou mijn bank mij hiermee kunnen helpen?
Met vriendelijke groet,
Melissa
Link naar reactie
Delen op andere sites
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.