Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

mondkapjes


Aanbevolen berichten

ik ben op zoek naar mondkapjes "FFP2 6laags" welke zijn goedgekeurd door het ministerie van volksgezondheid, kan iemand mij daarmee adviseren,bvd, pidi

aangepast door Ruud
Emailadres weggehaald (dit kun je beter niet publiekelijk delen:-))
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pidi,

Wat toevallig! Ik heb gisteren mijn bestelde FFP2 mondkapjes met 6 lagen ontvangen. Ook de bandjes voor om de oren zijn erg sterk. Ik heb ze in het zwart besteld. Ik vond ze niet duur voor FFP2 mondkapjes en de verkoper heeft ze verstuurd met AliExpress standard shipping. Ze zijn bij mij in 12 dagen vanaf de verzenddatum bezorgd.

Hier heb je een link naar het product:

https://a.aliexpress.com/_mLF6c9E

Veel succes met bestellen. Ik hoop dat je het juiste vind!

Vriendelijke groet,

Jacko

  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-1-2022 om 09:46, pidi zei:

ik ben op zoek naar mondkapjes "FFP2 6laags" welke zijn goedgekeurd door het ministerie van volksgezondheid, kan iemand mij daarmee adviseren,bvd, pidi

Misschien off line topic maar zag folder bij duitse aldi online € 19.95 50 stuks.... Duitsers kennende zullen ze 100% voldoen 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Alfredo,

Dat is inderdaad een goede om ze op de locatie te kopen waar ze nu toch al verplicht zijn. Ik weet niet of @pidi het ervoor over heeft om naar Duitsland te gaan om deze mondkapjes te kopen. Ik wil @pidi wel aanraden om toch goed te onderzoeken of deze FFP2 mondkapjes zijn toegestaan. Ik heb een foto gemaakt van de mondkapjes die ik heb besteld. Ik hoop dat je de goede mondkapjes vind!

vriendelijke groet,

Jacko

IMG_20220119_190708.thumb.jpg.7d1f6136b490e73968e92e7c8443d76e.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden