Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

elektronica hobbyist


brambo47

Aanbevolen berichten

Hallo allen, ik ben Bram en elektronica hobbyist en gelicenseerd radio zend ontvang amateur. Omdat er in Nederland bijna geen elektronica componenten meer te koop zijn of veel duurder dan ze waard zijn plus dure verzendkosten en onbetrouwbaarheid van de enkele winkels ben ik zelf importeur geworden van van mijn eigen componenten zodat ik altijd een voorraadje hebt.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat was niet de bedoeling, Ik gebruikte nogal veel hoesjes vanwege ernstige corona in de familie, dus dacht voor die prijs koop ik er genoeg om bij elke meting te kunnen wisselen zoals het hoort. Maar ik heb er totaal niets aan. De cover passing ring was één mm groter dan het origineel wat ik ook gemaild heb. Ik krijg alleen contact met Ali via een robot die meld dat de tijd verlopen is. Helaas is mijn Engels erg onvoldoende omdat ik als ouder nooit Engels geleerd heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Op 1-7-2021 om 19:46, brambo47 zei:

Hallo allen, ik ben Bram en elektronica hobbyist en gelicenseerd radio zend ontvang amateur. Omdat er in Nederland bijna geen elektronica componenten meer te koop zijn of veel duurder dan ze waard zijn plus dure verzendkosten en onbetrouwbaarheid van de enkele winkels ben ik zelf importeur geworden van van mijn eigen componenten zodat ik altijd een voorraadje hebt.

 

 

Op 1-7-2021 om 23:09, Martin zei:

Verkoop je deze ook door? Hoe dek je je aansprakelijkheid 

Ik ben geen handelaar maar als  ik bijvoorbeeld een transistor wil bestelen gaat dat met 10 stuks tegelijk. Dus soms deel ik zee met een ander tegen onkosten vergoeding. Maar bijvoorbeeld weerstanden en condensators gebruik ik veel en dat bewaar ik in twee ladekastjes. Soms een arduino boordje extra.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites