Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

Slechte ervaring met ontvangst goederen.


Aanbevolen berichten

Onze ervaring met Ali is dat wij ongeveer een derde van de bestelde en betaalde artikelen nooit hebben ontvangen. Hierbij zijn er toch wel artikelen die ver boven de 25 euro zaten, voor ons een pijnlijke ervaring in de loop der tijden en waarschijnlijk de reden om toch maar te stoppen met deze firma's uit China. Groetjes Joop

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Joop,

Wat vervelend om te horen.

Ik zou in ieder geval een dispute aanmaken om je geld terug te krijgen. Ik zie dat je niet meer van plan bent om op AliExpress te bestellen. Toch zou ik je willen vragen om je adres te controleren om te kijken of het pakketje niet ergens anders zou worden afgeleverd. Ook zou ik met de track en tracé link van de bestellingen even kijken op www.17track.net of op de website van PostNL om te kijken of je pakketje misschien nog onderweg is of dat het pakketje nog niet is verstuurd of dat de verkoper misschien een nep track en tracé nummer heeft gegeven. De informatie van 17track kan ook heel handig zijn als bewijs in de dispute.

Ik hoop dat dit wordt opgelost!

Jacko

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-1-2022 om 15:20, Classic B.M.W zei:

Onze ervaring met Ali is dat wij ongeveer een derde van de bestelde en betaalde artikelen nooit hebben ontvangen. Hierbij zijn er toch wel artikelen die ver boven de 25 euro zaten, voor ons een pijnlijke ervaring in de loop der tijden en waarschijnlijk de reden om toch maar te stoppen met deze firma's uit China. Groetjes Joop

Ik merk dat er veel verschil zit in de cultuur en ook in de winkels. Ik koop alleen ergens waar er al 100 reviews zijn geplaatst. Als je besteld lees dan goed en zorg ook dat je je eigen gegevens goed controleer.

Soms is je adres net verkeerd of anders omdat ze het in china anders op je pakket zetten.

Ik kan zeggen dat ik rond de 200 bestellingen misschien 10 niet ontvangen heb en laten we zeggen 10 geld terug heb moeten vragen, maar dat komt niet in de buurt van jou cijfers. Let wel dat het voor de verkoper ook moeilijk is en die wil geen slechte review. 

Vraag je wel altijd geld terug? Je kan namelijk altijd je geld terug krijgen(als je op tijd bent) en nog een keer bestellen. Soms spreek ik het ook zo met de verkoper af. Wel alles via Aliexpress doen.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden