ik heb een akkefietje: wilde een telefoonhoes snel in huis hebben dus zocht een product met 10 day en on-time quarantee. De verzendkosten waren meer dan de prijs, maar dat had ik over voor een snelle levering. Meestal wordt zo’n item binnen een dag verzonden. Toen het na dag 4 nog niet was gestuurd, mailde ik de verkoper. Die zei dat ik geduld moest hebben. Lang verhaal kort: hij heeft verzonden met een ‘langzame’ verzendwijze.
Zo staat het ook in het systeem dus volgens Ali kan ik pas over 80 dagen een dispuut beginnen. De verkoper blijft beweren dat hij niets fout doet en dat ik gewoon moet wachten
Bij de ‘klantenservice’ Eva kom ik er niet doorheen. Heeft iemand dit ooit meegemaakt?
Vraag
Sanriet
Hallo allemaal,
ik heb een akkefietje: wilde een telefoonhoes snel in huis hebben dus zocht een product met 10 day en on-time quarantee. De verzendkosten waren meer dan de prijs, maar dat had ik over voor een snelle levering. Meestal wordt zo’n item binnen een dag verzonden. Toen het na dag 4 nog niet was gestuurd, mailde ik de verkoper. Die zei dat ik geduld moest hebben. Lang verhaal kort: hij heeft verzonden met een ‘langzame’ verzendwijze.
Zo staat het ook in het systeem dus volgens Ali kan ik pas over 80 dagen een dispuut beginnen. De verkoper blijft beweren dat hij niets fout doet en dat ik gewoon moet wachten
Bij de ‘klantenservice’ Eva kom ik er niet doorheen. Heeft iemand dit ooit meegemaakt?
Link naar reactie
Delen op andere sites
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.