Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

10 day en on-time quarantee


Sanriet

Vraag

Hallo allemaal,

 

ik heb een akkefietje: wilde een telefoonhoes snel in huis hebben dus zocht een product met 10 day en on-time quarantee. De verzendkosten waren meer dan de prijs, maar dat had ik over voor een snelle levering. Meestal wordt zo’n item binnen een dag verzonden. Toen het na dag 4 nog niet was gestuurd, mailde ik de verkoper. Die zei dat ik geduld moest hebben. Lang verhaal kort: hij heeft verzonden met een ‘langzame’ verzendwijze. 
Zo staat het ook in het systeem dus volgens Ali kan ik pas over 80 dagen een dispuut beginnen. De verkoper blijft beweren dat hij niets fout doet en  dat ik gewoon moet wachten  

Bij de ‘klantenservice’ Eva kom ik er niet doorheen. Heeft iemand dit ooit meegemaakt?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Op 9-3-2022 om 19:54, Sanriet zei:

Hallo allemaal,

 

ik heb een akkefietje: wilde een telefoonhoes snel in huis hebben dus zocht een product met 10 day en on-time quarantee. De verzendkosten waren meer dan de prijs, maar dat had ik over voor een snelle levering. Meestal wordt zo’n item binnen een dag verzonden. Toen het na dag 4 nog niet was gestuurd, mailde ik de verkoper. Die zei dat ik geduld moest hebben. Lang verhaal kort: hij heeft verzonden met een ‘langzame’ verzendwijze. 
Zo staat het ook in het systeem dus volgens Ali kan ik pas over 80 dagen een dispuut beginnen. De verkoper blijft beweren dat hij niets fout doet en  dat ik gewoon moet wachten  

Bij de ‘klantenservice’ Eva kom ik er niet doorheen. Heeft iemand dit ooit meegemaakt?

 

 

Het is natuurlijk vervelend als dit gebeurd. Misschien hebben ze een foutje gemaakt?  Is het nu 10 dagen of langer geleden? Je krijgt je geld wel terug als je een dispuut maakt. Met een beetje geluk vind je nog een hoesje ergens anders.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi @Sanriet,

Ja heel vervelend. Veel verkopers proberen je met verzendkosten op te lichten. Ik heb een keer ook een dispute aangemaakt om verzendkosten voor een snelle levering terug te vragen. Ik heb de dispute aan laten maken door de klantenservice van AliExpress. Ik heb toen voor dat mijn bestelling aankwam het geld van de verzendkosten terug gehad na oordeel van AliExpress. Ik hoop dat je een klein beetje bent geholpen met dit antwoord.

groetjes,

Jacko

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden