Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

Na refund blijkt pakket toch geleverd te worden


De-witte

Vraag

Hallo mede kopers en China fans,

Had een tablet Teclast M 40 pro met toetsenbord en case besteld dit heeft bijna 3 mnd. op het vliegveld in China gelegen daarom heb ik een dispute ingediend en mijn aankoop bedrag terug ontvangen.

Nu krijg ik bericht van de PTT dat ik €13,89 inklaringskosten moet betalen voor een pakje wat eigenlijk alleen nog maar die tablet kan zijn. Dus feitelijk ga ik een tablet geleverd krijgen die AliExpress mij al terug betaald heeft. Wat nu?

aangepast door De-witte
  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
1 uur geleden, De-witte zei:

Hallo mede kopers en China fans,

Had een tablet Teclast M 40 pro met toetsenbord en case besteld dit heeft bijna 3 mnd. op het vliegveld in China gelegen daarom heb ik een dispute ingediend en mijn aankoop bedrag terug ontvangen.

Nu krijg ik bericht van de PTT dat ik €13,89 inklaringskosten moet betalen voor een pakje wat eigenlijk alleen nog maar die tablet kan zijn. Dus feitelijk ga ik een tablet geleverd krijgen die AliExpress mij al terug betaald heeft. Wat nu?

In mijn ogen hoef je niks te doen. Je hebt 90 dagen gewacht het pakket is er niet op tijd dus krijg je je geld terug en met een beetje geluk een *gratis tablet. Lijkt me geen gekke deal voor 13,89 een tablet.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
4 minuten geleden, Martijn224 zei:

In mijn ogen hoef je niks te doen. Je hebt 90 dagen gewacht het pakket is er niet op tijd dus krijg je je geld terug en met een beetje geluk een *gratis tablet. Lijkt me geen gekke deal voor 13,89 een tablet.

Tja die gedachte had ik in eerste instantie dus ook en heb dus de inklaringskosten betaald welke idd voor de tablet met extra's zijn. Maar ga ik hier geen problemen mee krijgen, zo ja ik heb ondertussen al een andere gekocht van het geld wat ik terug gekregen heb maar mijn vrouw wil deze wel hebben eventueel.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
9 uren geleden, De-witte zei:

Tja die gedachte had ik in eerste instantie dus ook en heb dus de inklaringskosten betaald welke idd voor de tablet met extra's zijn. Maar ga ik hier geen problemen mee krijgen, zo ja ik heb ondertussen al een andere gekocht van het geld wat ik terug gekregen heb maar mijn vrouw wil deze wel hebben eventueel.

Nee je krijgt geen problemen.

Als ik iets bestel met express verzending en het wordt niet geleverd in 15 dagen krijg ik mijn geld terug, ook al krijg ik het op dag 16 binnen(mits ik het bezwaar afgehandeld heb voor dag 16). Het gaat er dus om op het moment dat het er zou zijn is het er niet en daarom heb je je geld terug gekregen.

Mocht je je geweten willen sussen stuur je de verkoper een bericht dat je de tablet heb gehad en dat je een nieuwe besteld maar dat hij hem niet hoeft te versturen. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo Martijn ik heb destijds voor de complete set dus de Teclast m40 pro tablet, lader, hoes en andere hoes met toetsenbord slechts € 178,- netto betaald terwijl de aanbieding voor € 210,- was. Waarom ik deze korting gekregen heb weet ik niet zeker maar vermoed omdat ik hier nog de inklaringskosten ervoor moest betalen.

Deze tablet komt heel goed uit verschillende testen en heeft 6GB + 128GB en best wel snelle processor.

Waar ik hem met vergeleken heb was de hier leverbare Lenovo P11 met 4GB + 64GB met lader en toetsenbord kom je al snel op ruim € 350,- uit met de 6GB +128GB versie al op € 550,-.

De Xiaoxin versie van laatstgenoemde Lenovo Tab P11 TB-J606F met 6GB + 128GB heb ik nu in Frankrijk via AliExpress gekocht ook voor maar € 188,- terwijl die hier al snel het dubbele kost.

Mvgr De-Witte.

 

aangepast door De-witte
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 minuten geleden, De-witte zei:

Hallo Martijn ik heb destijds voor de complete set dus de Teclast m40 pro tablet, lader, hoes en andere hoes met toetsenbord slechts € 178,- netto betaald terwijl de aanbieding voor € 210,- was. Waarom ik deze korting gekregen heb weet ik niet zeker maar vermoed omdat ik hier nog de inklaringskosten ervoor moest betalen.

Deze tablet komt heel goed uit verschillende testen en heeft 6GB + 128GB en best wel snelle processor.

Waar ik hem met vergeleken heb was de hier leverbare Lenovo P11 met 4GB + 64GB met lader en toetsenbord Connie kom je al snel op ruim € 350,- uit met de 6GB +128GB versie al op € 550,-.

De Xiaoxin versie van laatstgenoemde Lenovo Tab P11 TB-J606F met 6GB + 128GB heb ik nu in Frankrijk via AliExpress gekocht ook voor maar € 188,- terwijl die hier al snel het dubbele kost.

Mvgr De-Witte.

 

Bedankt! Ik zoek ook nog een tablet namelijk. 

 

4 minuten geleden, De-witte zei:

Xiaoxin versie van laatstgenoemde Lenovo Tab P11 TB-J606F

Heb je toevallig een linkje? Bevalt hij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De Xiaoxin Lenovo tablet heb ik gekocht bij Purplecat Europe store in Frankrijk via AliExpress.

Werkt prima, hardware exact het zelfde als zijn originele broer alleen krijg je er een Amerikaanse lader met Europees verloop stuk erbij, zit er een ander Rom versie op wel Android 11 maar hierdoor werken originele Netflix streaming dienst niet, ook niet na een update met de laatste versie van Netflix zelf.

Let heel goed op met alternatieve versies te installeren deze bevatten vaak ad of spyware.

De tablet wordt echter 100% virus en Ad - Spyware vrij geleverd. Werkt uitermate goed en komt ook heel goed uit diverse testen.

Kaal dus alleen tablet lader met kabeltje koste mij slechts € 188,- betaal je hier al snel het dubbele voor.

Netflix kijk ik niet via de App maar gewoon via de Chrome browser werk net zo goed als de App.

Mvgr De-Witte

aangepast door De-witte
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 uur geleden, Martijn224 zei:

Dank voor de goede review😁👍. Ik heb hem ook kunnen vinden op Alie.

Graag gedaan en bij deze een uitdraai van de tablet:

 

Lenovo Xiaoxin Pad 11 TB J606F 006.jpeg

Lenovo Xiaoxin Pad 11 TB J606F 004.jpeg

Lenovo Xiaoxin Pad 11 TB J606F 003.jpeg

Lenovo Xiaoxin Pad 11 TB J606F 002.jpeg

Lenovo Xiaoxin Pad 11 TB J606F 001.jpeg

Foutmelding Netflix App.jpeg

Laatste screenshot van de Foutmelding Netflix App je kan echter gewoon via de Chrome of andere browsers kijken.

Zoals je ziet krijg je wat je wordt beloofd This gewoon een Lenovo P11 maar dan van China (komt de originele trouwens ook vandaan) voor de 1/2 van wat ze hier kosten! 😜

Mvgr De-Witte

aangepast door De-witte
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Van Tweakers website:

 

Netflix blokkeert Android-gebruikers met roottoegang en custom roms

Netflix laat zijn software niet langer installeren op Android-apparaten waarvan het besturingssysteem is aangepast, bijvoorbeeld door roottoegang of door het installeren van een custom rom. In een reactie zegt Netflix dat het van nieuwe drm gebruikmaakt.

NetflixAndroid-gebruikers meldden dat zij de Netflix-applicatie niet langer konden vinden in de Play Store. Kort daarna bevestigde Netflix tegenover Android Police dat het niet langer ondersteuning biedt voor Android-apparaten met roottoegang of custom roms. Onduidelijk blijft met welke intentie Netflix deze gebruikers wil blokkeren, maar mogelijk heeft het iets te maken met het voorkomen van het illegaal kopiëren van content. Het gaat om versie 5.0 van de applicatie die kortgeleden is verschenen.

Vooralsnog werkt de applicatie wel op Android-apparaten met roottoegang of een custom rom, zolang deze al geïnstalleerd staat; in de Play Store wordt Netflix als 'niet compatibel' aangeduid. Uit een test van Android Police blijkt ook dat de nieuwe versie 5 van Netflix wel degelijk werkt op Android-apparaten met aangepaste software, zolang deze maar buiten de Play Store om wordt geïnstalleerd. Het is echter nog mogelijk dat Netflix er op termijn voor kiest om ook de werking van de app zelf te blokkeren.

Volgens Netflix wordt er met de update gebruikgemaakt van een nieuw soort drm, dat ontwikkeld is door Google. Deze Widevine DRM bekijkt onder andere of het apparaat dat een applicatie wil installeren is gecertificeerd door Google.

 

Ik moet eerlijk bekennen dat ik het via de chromebrowser niet geprobreerd heb omdat ik geen lid meer ben maar toen ik nog lid was keek ik wel via deze browser vandaar mijn antwoord.

Enfin wellicht dat iemand anders meer weet? 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
3 uren geleden, De-witte zei:

This gewoon een Lenovo P11

Ja ongelofelijk eigenlijk. 

 

4 uren geleden, De-witte zei:

uitdraai van de tablet

Het ziet er prima uit allemaal. 

 

2 uren geleden, De-witte zei:

Netflix

Ik kijk Netflix op de tv en dat ben ik ook niet van plan op de tablet te doen maar handig voor een ander👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 23-4-2022 om 14:22, Martijn224 zei:

Ja ongelofelijk eigenlijk. 

 

Het ziet er prima uit allemaal. 

 

Ik kijk Netflix op de tv en dat ben ik ook niet van plan op de tablet te doen maar handig voor een ander👍

En hiero staat de P11:

De purplecat store in Frankrijk

Heeft ff geduurd maar ik zag de link niet op de telefoon van wegen de app.

Op de PC is het een stuk makkelijker.

De Teclast M40 Pro staat hier:

Teclast M40 Pro

aangepast door De-witte
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Update: na installatie van de laatste "NO DPI" Netflix app van Apkmirror werkt Netflix ook op de Xiaoxin Lenovo Tab P11 TB-J606F.

De app start netjes op en je kan inloggen mits je natuurlijk een abonnement van hun hebt.

Zelf gebruik ik altijd Bitdefender free antivirus welke elke app die je installeert scant en deze is virus vrij. Let op met apps buiten de Playstore om te installeren velen bevatten Ad en/of spyware dan wel een virus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 22-4-2022 om 19:12, De-witte zei:

Hallo mede kopers en China fans,

Had een tablet Teclast M 40 pro met toetsenbord en case besteld dit heeft bijna 3 mnd. op het vliegveld in China gelegen daarom heb ik een dispute ingediend en mijn aankoop bedrag terug ontvangen.

Nu krijg ik bericht van de PTT dat ik €13,89 inklaringskosten moet betalen voor een pakje wat eigenlijk alleen nog maar die tablet kan zijn. Dus feitelijk ga ik een tablet geleverd krijgen die AliExpress mij al terug betaald heeft. Wat nu?

Heel goed nieuws, hij komt eraan om precies te zijn morgenvroeg al. 😁 Net zo blij als een baby met z'n fup, heb ik eindelijk ook eens een mazeltje🤪. Een complete tabletset voor €14,-🤩. Zodra hij voor de vrouw geïnstalleerd is zal ik wat screenshots van de hard en software erop zetten.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
6 uren geleden, De-witte zei:

Heel goed nieuws, hij komt eraan om precies te zijn morgenvroeg al. 😁 Net zo blij als een baby met z'n fup, heb ik eindelijk ook eens een mazeltje🤪. Een complete tabletset voor €14,-🤩. Zodra hij voor de vrouw geïnstalleerd is zal ik wat screenshots van de hard en software erop zetten.

Zonder geluk vaart iemand wel. Ik ben blij voor je😁👍.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zojuist, Martijn224 zei:

Zonder geluk vaart iemand wel. Ik ben blij voor je😁👍.

Dank je wel Martijn voor je fijne reactie ik zal iig een uitgebreide review hiervan gaan plaatsen over enkele dagen nadat ik de tablet eens aan de tand gevoeld heb.

Ik ben ontzettend benieuwd erna of ze dat is wat ze beloofd te zijn een goede middenklasser tablet voor een leuke prijs en of ze aan de Xiaoxin Lenovo tablet P11 kan tippen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 uur geleden, De-witte zei:

Dank je wel Martijn voor je fijne reactie ik zal iig een uitgebreide review hiervan gaan plaatsen over enkele dagen nadat ik de tablet eens aan de tand gevoeld heb.

Ik ben ontzettend benieuwd erna of ze dat is wat ze beloofd te zijn een goede middenklasser tablet voor een leuke prijs en of ze aan de Xiaoxin Lenovo tablet P11 kan tippen.

Ik ben erg benieuwd. 

aangepast door Martijn224
  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden