Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

Zijn we te ongeduldig geworden?


Martijn224

Zijn we te ongeduldig geworden?  

2 leden hebben gestemd

  1. 1. Zijn we te ongeduldig geworden?



Vraag

Al een aantal jaren hebben we webshops die de volgende dag of zelfs dezelfde dag al hun pakket kunnen leveren. Aliexpress is dit zeker niet, bij Ali duurde het altijd zolang dat je al was vergeten wat je besteld had.

Nu valt het mij op dat er mensen in mijn omgeving en hier zijn die "verwachten" hun pakket binnen een maand te krijgen. Is het niet zo dat de verwachting binnen 90 dagen moet zijn? Ook al krijg je ze altijd binnen een 2 weken of een maand? 

Bedenk je voor het reageren op mijn stelling wel of je antwoord realistisch is met wat je zou mogen verwachten en niet wat je wilt(je kan namelijk extra betalen voor snelle verzending)

Dus nu mijn stelling: Zijn we te ongeduldig geworden?

 

aangepast door Martijn224
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Beste Martijn,

Ik ben vanaf 2016 klant bij aliexpress en weet wel wat redelijk was qua levering. Maar mogelijk heb jij een hele bijzondere band met aliexpress/ cainiao/ kaab en post.nl zodat alles vrij vlot geleverd wordt. Ik heb duidelijk geconstateerd dat sinds de VAT is ingevoerd alles vertraagd wordt. Het laatste half jaar zelfs sterk vertraagd en in een aantal gevallen zelfs niets meer binnenkomt. Ook wordt de verwachting door aliexpress zelf te positief voorgesteld bij de bestelling ....dan staat al ingevuld wanneer men het verwachten kan......ook heb ik de ambitie van cainiao hier op de site geplaatst die zij uitspraken bij de opening van hun HUB in Luik......dan is het toch niet verwonderlijk dat mensen niets meer begrijpen van alle verwachtingen/ beloften. Mogelijk heb jij hier nog nimmer kennis van genomen!

Groet

GuPo

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

2 uren geleden, GuPo zei:

Beste Martijn,

Ik ben vanaf 2016 klant bij aliexpress en weet wel wat redelijk was qua levering. Maar mogelijk heb jij een hele bijzondere band met aliexpress/ cainiao/ kaab en post.nl zodat alles vrij vlot geleverd wordt. Ik heb duidelijk geconstateerd dat sinds de VAT is ingevoerd alles vertraagd wordt. Het laatste half jaar zelfs sterk vertraagd en in een aantal gevallen zelfs niets meer binnenkomt. Ook wordt de verwachting door aliexpress zelf te positief voorgesteld bij de bestelling ....dan staat al ingevuld wanneer men het verwachten kan......ook heb ik de ambitie van cainiao hier op de site geplaatst die zij uitspraken bij de opening van hun HUB in Luik......dan is het toch niet verwonderlijk dat mensen niets meer begrijpen van alle verwachtingen/ beloften. Mogelijk heb jij hier nog nimmer kennis van genomen!

Groet

GuPo

Je reactie is precies zoals mijn beeld van jou is. Ik zeg niet dat alles vlot geleverd word bij mij, dat het laatste half jaar er niks is vertraagd en zeker niet dat er niks fout gaat bij Ali. Mijn stelling was simpel, zijn we niet te ongeduldig geworden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden