pien Geplaatst: 25 mei 2022 Delen Geplaatst: 25 mei 2022 Goeden dag Mijn pakket ligt al vanaf februari in Polen de hub in bewaring. Wat betekend hub eigenlijk en komt het nog? Inmiddels ligt er nog een pakketje daar zijn dus nu 2 pakketjes die er liggen. Met Vriendelijke Groet Pien Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Martijn224 Geplaatst: 26 mei 2022 Delen Geplaatst: 26 mei 2022 Op 25-5-2022 om 08:25, pien zei: Goeden dag Mijn pakket ligt al vanaf februari in Polen de hub in bewaring. Wat betekend hub eigenlijk en komt het nog? Inmiddels ligt er nog een pakketje daar zijn dus nu 2 pakketjes die er liggen. Met Vriendelijke Groet Pien Een hub is een punt in een netwerk dat door een bedrijf verweven is en alles met elkaar verbindt. Een hub kan van alles zijn: een computer, een gebouw of bijvoorbeeld een persoon. Dus in dit geval een gebouw waar de pakketjes naartoe gaan en dan door of zoals in jou geval niet door. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Dobbeltje Geplaatst: 28 mei 2022 Delen Geplaatst: 28 mei 2022 Ga er maar van uit dat het foetsie is….weg….verloren… 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Jolanda Geplaatst: 2 juni 2022 Delen Geplaatst: 2 juni 2022 Hier hetzelfde verhaal, heb al met Kaab en de verkopers gemailed. Erg apart ineens veranderd de dag waarop de pakketjes in de hub van Kaab terecht komen per dag. Overigens geen reactie op mijn email. Wat een snert bedrijf. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 michelkeijzers Geplaatst: 2 juni 2022 Delen Geplaatst: 2 juni 2022 Ik heb van de afgelopen maanden ong. 5 van de 7 bestellingen niet ontvangen, wellicht dus door KAAB, maar gelukkig wel door 5 disputes mijn geld zonder problemen teruggekregen. Goed om te weten dat het wellicht een (hopelijk) tijdelijk probleem is, maar voorlopig laat ik AliExpress even links liggen tot dit probleem is opgelost. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Jolanda Geplaatst: 2 juni 2022 Delen Geplaatst: 2 juni 2022 Het blijft apart, sommige producten heb je binnen 2weken binnen, de volgende verdwijnen binnen een week in de Kaab hub. Erg vervelend als je iets besteld waar je verder in Nederland niet aan kan komen. Gisteren mijn laatste bestelling gedaan als die ook in de Kaab hub verdwijnt bestel ik niks meer bij AliExpress. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Marcel Geplaatst: 8 juni 2022 Delen Geplaatst: 8 juni 2022 Als je met "sellers shipping method" besteld dan komen ze via de goedkoopsteweg naar jou toe. In dit geval met de transporteur "KAABnl". Als je als verzendmethode "Aliexpress standard shipping" neemt dan heb je je spullen gewoon binnen een redelijke tijd binnen. helaas ben ik ook door schade wijs geworden maar gelukkig ligt er van mij maar 1 pakje bij KAAB. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Jolanda Geplaatst: 8 juni 2022 Delen Geplaatst: 8 juni 2022 Dank je voor de tip. Was me helaas nog niet opgevallen. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
pien
Goeden dag
Mijn pakket ligt al vanaf februari in Polen de hub in bewaring.
Wat betekend hub eigenlijk en komt het nog?
Inmiddels ligt er nog een pakketje daar zijn dus nu 2 pakketjes die er liggen.
Met Vriendelijke Groet Pien
Link naar reactie
Delen op andere sites
7 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.