Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

Polen


pien

Vraag

Goeden dag

Mijn pakket ligt al vanaf februari in Polen de hub in bewaring.

Wat betekend hub  eigenlijk en komt het nog?

Inmiddels ligt er nog een pakketje daar zijn dus nu 2 pakketjes die er liggen.

Met Vriendelijke Groet Pien

Screenshot_20220525-082512_AliExpress.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Op 25-5-2022 om 08:25, pien zei:

Goeden dag

Mijn pakket ligt al vanaf februari in Polen de hub in bewaring.

Wat betekend hub  eigenlijk en komt het nog?

Inmiddels ligt er nog een pakketje daar zijn dus nu 2 pakketjes die er liggen.

Met Vriendelijke Groet Pien

Screenshot_20220525-082512_AliExpress.jpg

Een hub is een punt in een netwerk dat door een bedrijf verweven is en alles met elkaar verbindt. Een hub kan van alles zijn: een computer, een gebouw of bijvoorbeeld een persoon. Dus in dit geval een gebouw waar de pakketjes naartoe gaan en dan door of zoals in jou geval niet door. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb van de afgelopen maanden ong. 5 van de 7 bestellingen niet ontvangen, wellicht dus door KAAB, maar gelukkig wel door 5 disputes mijn geld zonder problemen teruggekregen.

Goed om te weten dat het wellicht een (hopelijk) tijdelijk probleem is, maar voorlopig laat ik AliExpress even links liggen tot dit probleem is opgelost.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het blijft apart, sommige producten heb je binnen 2weken binnen, de volgende verdwijnen binnen een week in de Kaab hub. 

Erg vervelend als je iets besteld waar je verder in Nederland niet aan kan komen. 

Gisteren mijn laatste bestelling gedaan als die ook in de Kaab hub verdwijnt bestel ik niks meer bij AliExpress. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je met "sellers shipping method" besteld dan komen ze via de goedkoopsteweg naar jou toe.  In dit geval met de transporteur "KAABnl".
Als je als verzendmethode "Aliexpress standard shipping" neemt dan heb je je spullen gewoon binnen een redelijke tijd binnen.
helaas ben ik ook door schade wijs geworden maar gelukkig ligt er van mij maar 1 pakje bij KAAB.

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden