Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

Artikel Ruud


frans Willem

Vraag

Prima en verhelderend artikel van Ruud 

Helaas blijkt dat ik  nog nooit zoveel keren  een dispuut heb moeten aangaan de afgelopen tijd 7 keer ,

bovendien lopen de levertijden fors op

was al jaren klant bij Ali maar dit heb ik nog niet eerder meegemaakt .

Begint er op te lijken dat alle niet bezorgde artikelen in een verrassings doos terecht komen

Vreemd is ook dat je vaak meer dan 24 uur tevoren  een bericht krijgt dat de kopers  bescherming verloopt met de tijd erbij .

Dan is het zaak om pas dan te reageren als de tijd tot op de minuut verlopen is,

en niet denken het is weekend en pas dinsdag komt de post want dan gaat het dispuut gegerandeerd afgewezen worden,

grt Frans

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Op de dag dat het verloopt lijkt mij handiger dan kun je gelijk een dispuut beginnen.

Ik weet niet wat er aan de hand is maar de afgelpen maan veel dispuuts moeten aangaan.

als ze eenmaal toegewezen zijn heb je wel snel je geld terug , maar ja had toch liever de producten ontvangen.

grt Frans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden