Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

Vraag van alibaba aan mij, is toch omgekeert. Zij hebben een IOSS nummer???


duracelleke

Vraag

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
7 uren geleden, duracelleke zei:

pls give me your VAT numer or IOSS number 

Als je bedoel dat je bij Alibabba heb besteld en dat hun vragen om je BTW nummer dan zou het zo kunnen zijn dat ze dat moeten opgeven voor versturen(?). BTW en Alibaba heb ik geen ervaring verder mee. Lees eens wat artikelen op deze site en je vind vast wat je zoekt. Anders zijn er vast leden die dit wel kennen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 uur geleden, duracelleke zei:

Euh iets kopen is dat niet de bedoeling? 

Is niet gebruikelijk als je geen bedrijf hebt. Maar dan moet je gewoon zeggen dat je het DAP wil verzenden. Krijg je van postNL of andere postdienst achteraf een factuur voor de btw

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 27-6-2022 om 19:48, duracelleke zei:

Blijkbaar gaat het nu zo gebeuren, is wel niet echt duidelijk maar had al zoiets in gedachten. Zouden dan beter direct vragen achter BTW nummer ofzo, kan het per stuk bestellen dus ja maar geprobeerd, zie wel wat het wordt. 

 

'Wel niet echt duidelijk' 

Volgens mij heb je geen idee wat je aan het doen bent. Als het om grote bedragen gaat zou ik er van afzien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 29-6-2022 om 12:15, Martin zei:

'Wel niet echt duidelijk' 

Volgens mij heb je geen idee wat je aan het doen bent. Als het om grote bedragen gaat zou ik er van afzien.

Misschien heb je tips? Ik ben ook wel benieuwd. Volgens mij kan je prima op alibaba kopen als particulier toch? Als je 100 usb kabels nodig heb ik zeg maar iets🤪. Ze hebben ook wel producten die je per 10 kan kopen dacht ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
16 minuten geleden, Martijn224 zei:

Misschien heb je tips? Ik ben ook wel benieuwd. Volgens mij kan je prima op alibaba kopen als particulier toch? Als je 100 usb kabels nodig heb ik zeg maar iets🤪. Ze hebben ook wel producten die je per 10 kan kopen dacht ik. 

Welke consument heeft 100 kabels nodig?

Enige kennis van: het platform, verzendmethodes, risico's en belastingen is wel aanbevolen.

Overigens zijn de verzendtarieven erg hoog in vergelijking met Ali express 

aangepast door Martin
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
45 minuten geleden, Martin zei:

Welke consument heeft 100 kabels nodig?

Geen idee, als ik ze kende zou ik ze naar Alibaba sturen. Ik ken wel mensen die met een vriendengroep een bult spullen kopen zoals confetti, maskers, plastic rietjes en plastic bekers.

 

46 minuten geleden, Martin zei:

Enige kennis van

Vandaar ook mijn vraag heb je tips? 

 

46 minuten geleden, Martin zei:

Overigens zijn de verzendtarieven erg hoog in vergelijking met Ali express

Is dat niet omdat je ook meer koopt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
11 minuten geleden, Martijn224 zei:

Geen idee, als ik ze kende zou ik ze naar Alibaba sturen. Ik ken wel mensen die met een vriendengroep een bult spullen kopen zoals confetti, maskers, plastic rietjes en plastic bekers.

Kan me niet voorstellen dat dit soort spullen kopen goedkoper is dan in Europa inkopen. Verzenden is nog duurder.

 

13 minuten geleden, Martijn224 zei:

Vandaar ook mijn vraag heb je tips? 

Ik zou goed zoeken op Ali express, eventueel met foto zoeken. Via alibaba kopen kost je ook nog eens inklaringskosten.

15 minuten geleden, Martijn224 zei:

Is dat niet omdat je ook meer koopt?

Nee, 1 poster verzenden vanaf China naar Nederland per vliegtuig kost al 35 euro. Boot is minder maar dat duurt ook 3 maand. + hier komt dus nog btw, inklaren en boven 150 euro invoerrechten op

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden