Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

Product kapot


Gerda 156

Vraag

Ik heb een tablet besteld en gekregen van AliExpress nu is het scherm kapot heb contakt gehad met winkel 

Nu moet ik naar postkantoor om een certificaat te halen zodat ik niet hoef te betalen hij is bereid mijn verhaal te bevestigen moet ik dan toch een geschil openen 

Wie weet hoe nu verderScreenshot_20220704-115630_AliExpress.thumb.jpg.916b8b58c39d487c5b6556b6b6c4eefd.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
18 minuten geleden, Gerda 156 zei:

Wie weet hoe nu verder

Ik zou een dispuut aanmaken, dat staat ook in zijn tekst. Je kan aanklikken dat je geld terug wil zonder terugsturen, daarna foto's toevoegen van je tablet en als het goed is krijg je dan je geld terug. Ik zou een kort en duidelijk verhaal typen. Soms komt het voor dat je dure dingen alsnog moet terug sturen, hoe dat zit weet ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden