Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

Nep voor echt verkopen


martje

Vraag

Op AliExpress denk je een origineel product te kopen omdat ze daarmee adverteren.

vervolgens blijkt dat net bij levering namaak is.  
Dit gebeurt heel veel bij de embossing dies van de grote merken zoals Marianne Design, Karen Burniston en andere bekenden.

je ziet dit aan de kleur geen beschrijving en de dies zitten allemaal aan elkaar vast en soms zit er een Chinees nummer bij.

als je reclameert en een refund aanvraagt krijg je bericht dat je het kan retourneren en dat je geld retour krijgt.

Dit 1 x gedaan en nooit wat gezien.  Dus mee gestopt.

Voorheen kreeg je gelijk restitutie en kon je het artikel houden.

het is er dus niet gezelliger op geworden bij de AliExpress 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Zojuist, frans Willem zei:

Het is er zeker niet gezelliger op geworden, ik realiseer mij dat  door de jaren heen hard achteruit is gegeaan Ik heb de afgelopen jaren zeker 400 bestellingen geplaatst bij Ali allen onder de 10 euro als er iets fout ging werd dat goed opgelost delaatse jaren ging het rap berg afwaards en zoals het nu is rond uit een ramp. Opvallend dat van de kant van Ali het stil blijft en er nooit een klant tevredenheids onderzoek  is gedaan M.a.w. We dont care.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden