Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

van je hela hola hou er de moed maar in


Aanbevolen berichten

Bestelling geplaatst op: Feb 18, 2022  is na een dispuut met terugbetaling vandaag aangekomen.

De vraag is waar is het in hemelsnaam al die tijd geweest .

Het kan dus nog,

nog twee bestellingen in de pipeline en  na ontvangst dan gaat Ali een paar maanden in de wacht.

Sterkte Grt Frans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je als verzendmethode "economie of saver shipping" selecteert dan word de goedkoopste manier van verzenden gekozen. Sinds enige tijd word dat gedaan door "Kaabnl.nl" , die houden pakketten enorm lang vast.
Dit is een Pools bedrijf. Let wel, dit bedrijf vervoert pakketten en is dus geen bezorgdienst. Dit word alsnog door posNL  of streekpost gedaan.
kaabnl.nl is de reden waarom er momenteel een stortvloed aan klachten zijn over levertijden.

Kies je als verzendmethode "standard of vervoerders als DHL" dan komen je bestellingen wel redelijk op tijd binnen.
zeg maar 2 tot 4 weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-7-2022 om 18:49, Marcel zei:

Als je als verzendmethode "economie of saver shipping" selecteert dan word de goedkoopste manier van verzenden gekozen. Sinds enige tijd word dat gedaan door "Kaabnl.nl" , die houden pakketten enorm lang vast.
Dit is een Pools bedrijf. Let wel, dit bedrijf vervoert pakketten en is dus geen bezorgdienst. Dit word alsnog door posNL  of streekpost gedaan.
kaabnl.nl is de reden waarom er momenteel een stortvloed aan klachten zijn over levertijden.

Kies je als verzendmethode "standard of vervoerders als DHL" dan komen je bestellingen wel redelijk op tijd binnen.
zeg maar 2 tot 4 weken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe dan ook  kennelijk spreken we van voorhet  corona en na het corona tijdperk bij Ali en dat moet je niet willen Als je als leverancier je nu nog beroept op Corona heb je als leveancier niet meer te betekeknen dacht ik , weg wezen dus In  iedergeval zou Ali zijn klanten niet lastig moeten vallen met verzend perikelen  en beter voeling moeten houden met wat de klanten willen en dat is gewoon geen gezeik je besteld iets en dan mag je verwachten dat er gewoon binnen redelijke termijn geleverd gaat worden als leveranciers moeilijk doen is het aan Ali om deze te verwijderen mijn ervaring is dat je nooit kontakt met de leverancier moet zoeken die beloven van alles en wachten tot je over de datum van en dispuut heen bent ik heb best diverse beloften met verzendcode en alles maar er kwam niets. dus gelijk dispuut aangaan zo lang het kan en vooral niet reageren  . Misschien een idee weer een zwarte lijst invoeren waar de klanten de leverancier op kunnen zetten die ingebrek is gebleven .

bovendien communiceren via een vertaal maschine werkt ook niet echt, soms krijg je antwoordt  dat je denkt waar gaat dit over en moet je twee of driekeer reageren voor je ja of nee tehoren krijgt

Wat dat betrefd heb ik met wish betere ervaring qua communicatie

Fijn weekend allemaal 

grt Frans

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden